Αναρτήθηκε από τον/την antexoume στο Δεκεμβρίου 25, 2012
Συγκεκριμένα 60 μαθητές από το ελληνικό Λύκειο του Γαλατάσαράι, με τον επικεφαλής του σχολείου Γιάννη Δεμιρσίογλου έπαιξαν ακορντεόν και τραγούδησανχριστουγεννιάτικα τραγούδια.
Στην εκδήλωση ήταν Έλληνες πολίτες της Πόλης και περπάτησαν μέχρι το ελληνικό προξενείο τραγουδώντας.
Όπως είπε ο Δεμιρσίογλου δόθηκε μια συνέχεια σε παλιά παράδοση των Ελλήνων της Πόλης, γράφει το τούρκικο δημοσίευμα.
Από το http://www.echedoros-a.gr/2012/12/blog-post_9011.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.