Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2012

Έλα κοντοζυγώνει! Σε δυο δεκαετίες θα έχουμε βγει από την κρίση!


 

20121227-031858.jpgΔεκαετίες θα χρειαστούν για να ανακάμψει από την χρηματοοικονομική κρίση η Ελλάδα, υποστηρίζει ο επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων (ΕΤΕΠ) Βέρνερ Χόγιερ, σε συνέντευξή του στην Berliner Zeitung.
Όπως λέει, θα χρειαστούν εώς και δυο δεκαετίες.. Τι είναι μωρε 20 χρόνια; Αν θα έχουν αφήσει τίποτα όρθιο φυσικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Απλοί τρόποι να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σύστημα του παιδιού

  ΠΑΙΔΙ  |  10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020 | 06:00  |  IMOMMY TEAM Ειδικά αυτήν την περίοδο που η πανδημία του κοροναϊού απειλεί την υγεία ...