Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Νοεμβρίου 29, 2013
Βρήκε καταφύγιο στην Τουρκία. Τώρα ξέρει ότι δεν επρόκειτο για “εξέγερση κατά του Ασάντ” και δηλώνει αηδιασμένος: “Εύχομαι να μην είχα ξεκινήσει ποτέ αυτή την εξέγερση” που έδωσε πρόφαση στις ορδές των τούρκων ισλαμοφασιστών να εισβάλλουν στην χώρα του.
Η συνέχεια είναι ακόμα πιο αποκαλυπτική: “Πλέον η κατάσταση έχει ξεκαθαρίσει. Η μάχη διεξάγεται μεταξύ του Συριακού στρατού και εγκληματιών!”. Σύμφωνα με την εφημερίδα, τα ίδια πιστεύουν όλοι οι πρώην εξεγερμένοι Σύριοι που σήμερα βλέπουν πως χρησιμοποιήθηκαν για μία
άθλια, ύπουλη και θηριώδη εισβολή των Τούρκων στην χώρα, μία νέα γενοκτονία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.