Κλείσιμο των Ελληνικών Αμυντικών Συστημάτων (ΕΑΣ) άμεσα ζητά επιμόνως η τρόικα. Οι πληροφορίες που έρχονται από τις Βρυξέλλες αναφέρουν ότι οι δανειστές έχουν ξεκαθαρίσει στην κυβέρνηση ότι δέχονται μια εξάμηνη μεταβατική περίοδο, ωστόσο, με την παρέλευση της η εταιρία θα πρέπει να βάλει λουκέτο. Η κυβέρνηση, από την πλευρά της, υποστηρίζει ότι η εξάμηνη μεταβατική περίοδος είναι «κατάκτηση», ωστόσο αφήνει να εννοηθεί ότι με την παρέλευση της αυτό που θα γίνει θα είναι να επανεξετασθεί η κατάσταση και όχι να κλείσει η εταιρεία.
Αυτή όμως είναι μια ιδιάζουσα διαφορά ανάμεσα στις δύο πλευρές, όσο και αν η ελληνική επιχειρεί να την υποβαθμίσει. Για την τρόικα, ωστόσο, είναι μια αδιαπραγμάτευτη θέση, από την οποία πολύ δύσκολα θα κάνει πίσω. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Οτι τα ΕΑΣ, στο τέλος της ημέρας, πολύ δύσκολα θα αποφύγουν το κλείσιμο. Στην πραγματικότητα, η μόνη ρεαλιστική εναλλακτική λύση που έχουν στην κυβέρνηση είναι να προχωρήσουν σε μια ριζική αποψίλωση των ΕΑΣ, η οποία θα είναι «αιματηρή», όμως θα δώσει κάποιες ελπίδες στην εταιρεία να συνεχίσει να λειτουργεί, έστω και κουτσουρεμένα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.