Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Τρίωρη στάση για τους δασκάλους

 

Κοινωνία
Τρίωρη στάση για τους δασκάλους
Τρίωρη στάση για τους δασκάλους
Τρίωρη στάση εργασίας από τις 11 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι έχει κηρύξει το Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας, στηρίζοντας τις κινητοποιήσεις «για την υπεράσπιση του δικαιώματος στην πρόσβαση στο δημόσιο σύστημα υγείας».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσαν, στόχος είναι διευκολυνθεί η συμμετοχή των δασκάλων από όλη την Ελλάδα στην κινητοποίηση που διοργανώνεται στις 12 το μεσημέρι έξω από το Υπουργείο Υγείας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Απλοί τρόποι να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σύστημα του παιδιού

  ΠΑΙΔΙ  |  10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020 | 06:00  |  IMOMMY TEAM Ειδικά αυτήν την περίοδο που η πανδημία του κοροναϊού απειλεί την υγεία ...