«Κύριε Παπαδάκη σας είπα ότι δεν θα ξανάρθω» είπε ο βουλευτής της ΝΔ Μανώλης Κεφαλογιάννης.
«Την επόμενη φορά, με τόσο πληθωρισμό στελεχών, δεν θα ξαναρθώ. Σας το είχα πει και την άλλη φορά», είπε ο Μ. Κεφαλογιάννης.
ΠΑΙΔΙ | 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020 | 06:00 | IMOMMY TEAM Ειδικά αυτήν την περίοδο που η πανδημία του κοροναϊού απειλεί την υγεία ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.