Aπό τον Οδυσσέα Κυριακόπουλο
-Mίλτο, τα χάπια μου...Πρέπει να δέσουμε την υπόθεση και μετά άστο πάνω μου...
Ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης φορώντας κράνος, αλά Φρανσουά Ολάντ στα κρυφά ερωτικά του ραντεβού, είχε φθάσει- ως συνεπιβάτης στο πίσω κάθισμα μιας μοτοσικλέτας την οποία οδηγούσε έμπιστός του λιμενικός- στο Μέγαρο Μαξίμου.
Μπήκε από την πλαινή πόρτα και κατευθύνθηκε στο πρωθυπουργικό γραφείο. Εκείνη η συνάντηση δεν ανακοινώθηκε ποτέ στους δημοσιογράφους.
Αφορούσε την υπόθεση του Noor One και τους 2 τόνους ηρωίνης που φορτώθηκαν ανοιχτά του Ομάν με προορισμό την Κολομβία των Βαλκανίων.
.Πρόεδρε κανείς από τους έως τώρα εμπλεκόμενους δεν είχε 30 εκατομμύρια να πληρώσει για την αγορά του φορτίου...
Λίγες ώρες νωρίτερα ο Έλληνας πρωθυπουργός είχε δεχθεί τηλεφώνημα Αμερικανού αξιωματούχου, ο οποίος βρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία με την αμερικάνικη DEA.
O αξιωματούχος ενημέρωσε τον Σαμαρά πως την υπόθεση εμπλέκονται μεγάλα ψάρια και θα πρέπει να είναι έτοιμος να πανηγυρίσει την νίκη του κόμματός του στις εκλογές.
Θα μπορούσαν οι 2 τόνοι της ηρωίνης να εξασφαλίσουν την νίκη στη ΝΔ;
Θα μπορούσαν να προκαλέσουν σεισμό στην πολιτική και επιχειρηματική ζωή της χώρας;
Οι Αμερικάνοι ήταν σίγουροι γι΄ αυτό. Ακόμη πιο σίγουροι οι Ισραηλινοί χειριστές του δορυφόρου που σαρώνει στην κυριολεξία την Μεσόγειο. Ο δορυφόρος των Ισραηλινών είχε καταγράψει όλες τις συνομιλίες με τα πρόσωπα-κλειδιά.
Αυτά που κρύβονται πίσω από τον Γιαννουσάκη, την Τίνα Σταματιάδη και τους υπόλοιπους οι ζωές των οποίων, εύκολα προσβάσιμες πλέον, γίνονται ευχάριστα άρλεκιν παραλίας.
Οσο για τον Σαμαρά γνωρίζει πως η συγκεκριμένη υπόθεση είναι πλέον "διεθνής" μια και έχουν εμπλακεί και οι αμερικανικές υπηρεσίες. Το παιγνίδι χοντραίνει επικίνδυνα. Και τα ανταλλάγματα σε περίπτωση απόπειρας συγκάλυψης θα είναι επώδυνα για τη χώρα.
Το σίγουρο είναι ότι η "Κολομβία των Βαλκανίων" κέρδισε τον χαρακτηρισμό με την αξία της.
Και ο Σαμαράς ειδικά αυτές τις ώρες διαπιστώνει για μια ακόμη φορά πως είναι πρωθυπουργός της Κολομβίας των Βαλκανίων.
Η χώρα βρίσκεται στο έλεος των συμμοριών κάποιες από τις οποίες είναι ικανές να αποθηκεύσουν την ηρωίνη ακόμη και στο Μέγαρο Μαξίμου ώστε μην την εντοπίσουν οι Αρχές!
Οι Αμερικανοί για παράδειγμα, δηλώνουν ήδη εντυπωσιασμένοι και για τους ακριβοπληρωμένους δικηγόρους που σπεύδουν να αναλάβουν την υπεράσπιση των κατηγορουμένων.
Ο κ. Σάκης Κεχαγιόγλου έσπευσε από τους πρώτους.
Οι Αμερικανοί σ΄αυτές τις περιπτώσεις χρησιμοποιούν την κλασσική μέθοδο follow the money. Ακολουθώντας το χρήμα μπορεί να διαπιστώσει κανείς ότι ο Ευθύμης Γιαννουσάκης το τελευταίο διάστημα ήταν αυτό που η πιάτσα αποκαλεί"σασί" για να υποδηλώσει ότι κάποιος δεν έχει σάλιο.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο Γιαννουσάκης όχι απλά δεν είχε σάλιο, αλλά είχε δανεισθεί ακόμη και από τη γραμματέα του30.000 ευρώ με την υπόσχεση ότι θα της τα αυγατίσει και τώρα η γυναίκα πλένει σκάλες.
Μάλιστα η πρώην σύζυγός του-κόρη πασίγνωστου επιχειρηματία με είδη υγιεινής και υδραυλικά-υπέστη σοκ όταν αποκαλύφθηκε η ιστορία.
Ποιός ή ποιοί θα μπορούσαν να βάλουν 30 εκατομμύρια ευρώ για την αγορά του φορτίου;
30 εκατομμύρια που στην συνέχεια θα μπορούσαν με την νόθευση να κάνουν έναν τζίρο κοντά στα 400 εκατομμύρια;
Ποιοί μπορούν να διαθέσουν σήμερα τόση πολύ κασαδούρα;
Πάντως όχι η εμφανιζόμενη ως διαχειρίστρια του πλοίου 53χρονη Κατερίνα Α. κάτοικος Αργυρούπολης.
Είναι η ίδια που μόλις 6 μήνες πριν, την πήρε από το χεράκι εμπλεκόμενος στην υπόθεση και την οδήγησε σε συγεκριμένο ασφαλιστικό γραφείο για να ασφαλίσουν το πλοίο. Μόνο που το συγκεκριμένο ασφαλιστικό γραφείο δεν συνεργάσθηκε μαζί τους.
-Αυτή δεν γνωρίζει που πέφτει η πρύμνη και η πλώρη του πλοίου...,
λένε κρατούμενοι στους διαδρόμους των φυλακών Κορυδαλλού οι οποίοι έχουν αρχίσει να μιλάνε για ονόματα που εμπλέκονται στην υπόθεση της ηρωίνης και τα οποία θα μπορούσαν να προκαλέσουν ακόμη και καταιγιστικές πολιτικές εξελίξεις.
Ως γνωστόν ο "Κορυδαλλός" είναι πάντα ο καλύτερα πληροφορημένος για τέτοιες υποθέσεις.
Ακόμη και τα ραντεβού των μεγαλόσχημων δικηγόρων είναι σκαναρισμένα.
Σ΄ αυτό το σημείο αξίζει να ρίξουμε μια ματιά στην έως τώρα γνωστή "βιογραφία" του πλοίου.
Το πλοίο «Κύθνος» (όπως λεγόταν πρωτύτερα το «Noor One») με ελληνική σημαία μέχρι το 2012 μετέφερε πετρέλαιο προς Ηγουμενίτσα για λογαριασμό μεγάλης πετρελαϊκής εταιρείας ενώ ιδιοκτήτης του φερόταν ναυτιλιακή εταιρεία στηΓλυφάδα που δεν φαίνεται να έχει οποιαδήποτε σχέση με την υπόθεση της ηρωίνης,.
 
Προ διετίας εκπρόσωπος της εταιρείας στη Γλυφάδα φέρεται να γνώρισε -στο πλαίσιο μίας αγοράς ΙΧ- τον 50χρονο έμπορο αυτοκινήτων Αιμίλιο Κοτσώνη, ο οποίος του είπε ότι ασχολείται πλέον με ναυτιλιακές επιχειρήσεις στη Μέση Ανατολή μαζί με τον Ευθ. Γιαννουσάκη.
 
Πρόκειται για τον επιχειρηματία που τον Δεκέμβριο του 2013 δέχτηκε δολοφονική από αγνώστους έξω από τα γραφεία της εταιρίας του, της αντιπροσωπείας αυτοκινήτων ΜΕΚΟ, στον Άλιμο και το όνομά του «έπαιξε» για πρώτη φορά στην υπόθεση του NOOR ONE, σε σχετικό ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ.
Του ζήτησε λοιπόν να προχωρήσει στην αγορά του «Κύθνος» για να το χρησιμοποιεί σε εμπόριο πετρελαίων στη Μέση Ανατολή.
 
Το μικρό τάνκερ μετονομάστηκε σε «Noor One» με σημαία πλέον Τόνγκο και από τότε μέχρι τις αρχές Ιουνίου -όταν και μετέφερε τα ναρκωτικά από το Ιράν στον Σαρωνικό- κινείτο στον Περσικό Κόλπο.
 
Πάντως όσοι πρωτάκουσαν γι΄ αυτή την μπίζνα είχαν τις αμφιβολίες τους για το αν με το συγκεκριμένο σκαρί μπορεί μια τέτοια δουλειά (εμπόριο πετρελαίου) να είναι κερδοφόρο.
 
Είχε επισημανθεί από άλλους ναυτιλιακούς παράγοντες ότι «το πλοίο ήταν προβληματικό, ήταν μονοπύθμενο και θα είχε περιορισμένη χωρητικότητα».
 
Δεν ήταν λίγοι εκείνοι που αμφέβαλλαν ακόμη και για την αξία του πλοίου. Σε τιμές αγοράς δεν ξεπερνούσε τα 100.000 ευρώ.
 
Η αποπληρωμή του πλοίου σε δόσεις -συνολικό ποσό περίπου 300.000 ευρώ- ολοκληρώθηκε στις αρχές Ιανουαρίου του 2014.
 
Τότε ως διαχειριστής του πλοίου βρέθηκε ο Παντελής Κ., σύζυγος της συλληφθείσας Κατερίνας Α., που γνώριζε τον 50χρονο έμπορο αυτοκινήτων μέσω της φοίτησης συγγενικών τους προσώπων στο ίδιο εκπαιδευτήριο.
 
Στις αρχές του 2014 τον 50χρονο έμπορο αυτοκινήτων προσέγγισε -με τη μεσολάβηση του αρχικαπετάνιου Γιώργου Μπ.μεγάλης ναυτιλιακής επιχείρησης τροφοδοσίας πλοίων- ο 52χρονος μετέπειτα ναυλωτής του πλοίου. Ο 52χρονος ήταν και αυτός μεγαλοπαράγοντας περιφερειακής ΠΑΕ, ήταν πρόεδρος εταιρείας πετρελαιοειδών με δραστηριότητα στη Ρόδο και στην Πάτρα αλλά παρουσίαζε τα τελευταία χρόνια μεγάλα τραπεζικά χρέη, περίπου 20 εκατ. ευρω.
 
Οι έως τώρα εμπλεκόμενοι στην υπόθεση ακόμη και όσοι δεν βρίσκονται για την ώρα στην δικογραφία είναι "σασί".
 
Κανείς τους δεν διέθετε 30 εκατομμύρια ευρώ για την αγορά του φορτίου.
 
Ο 52χρονος πήγε αρκετές φορές στο Ντουμπάι, είχε συναντήσεις με τον Ευθ. Γιαννουσάκη και τον έμπορο αυτοκινήτων.
 
Τους είπε ότι εκπροσωπεί «άλλον πρόεδρο περιφερειακής ΠΑΕ και παλιό έμπορο καυσίμων και ήθελε το "Noor One" για να μεταφέρει καύσιμα από τη Λιβύη στην Ελλάδα και στην Αλβανία ύστερα από συμφωνία με το αρμόδιο υπουργείο της αφρικανικής χώρας».
 
 
«Δεν έχω απολύτως καμία σχέση με το φορτίο της ηρωίνης. Εγώ περίμενα το Noor-1 σε πετρελαϊκές εγκαταστάσεις στην Πάτρα και ξαφνικά μου είπαν ότι έπαθε βλάβη και κατευθύνεται στην Ελευσίνα. Η συμπεριφορά των υπευθύνων του πλοίου στο Ντουμπάι ήταν πραγματικά περίεργη. Είμαι στην διάθεση των αρχών να δώσω οποιαδήποτε εξήγηση…».
 
Αυτό ισχυρίζεται  ο 52χρονος επιχειρηματίας Βασίλης Κ. που φέρεται να είχε «ναυλώσει» το πλοίο με το οποίο φέρεται να μεταφέρθηκαν περισσότεροι από δύο τόνοι ηρωίνης από τον Περσικό Κόλπο στην Αθήνα. Ο 52χρονος φέρεται να είχε προπληρώσει 100.000 δολάρια προκειμένου το Noor-1 να μετακινηθεί από ανοικτά του Ιράν στην Πάτρα, όπου ο ίδιος είχε δεξαμενές καυσίμων. Στόχος του το δεξαμενόπλοιο να χρησιμοποιηθεί σε μεταφορά καυσίμων από Λιβύη προς Ελλάδα και πιθανόν σε Αλβανία με την οικονομική ενίσχυση δύο επιχειρηματιών ένας από τους οποίους έχει σχέσεις με ΠΑΕ της επαρχίας.
 
Οπως σημειώνει ο 52χρονος «τους τελευταίους μήνες ταξίδευα συχνά στο Ντουμπάι όπου ήλθα σε επαφή με τον -ήδη κατηγορούμενο- Ευθύμιο Γιαννουσάκη τον οποίο γνώριζα από Ελλάδα και ο οποίος είχε δραστηριοποιηθεί στο εμπόριο καυσίμων με τα πλοία Grand Island, Αρίστος και άλλα και φαινόταν να έχει καθόλα νόμιμη δραστηριότητα. Εκεί γνώρισα και τον αρχικαπετάνιο Γιώργος Μ. μεγάλης εταιρείας για τροφοδοσία με καύσιμα και σε δεύτερη φάση τους ζήτησα ένα δεξαμενόπλοιο για δρομολόγια στην Μεσόγειο. Ο καπετάνιος Γιώργος Μ. και ο Γιαννουσάκης μου πρότειναν το Noor-1 και έδωσα την προκαταβολή για να έλθει στην Ελλάδα. Παρουσίαζε συνεχώς βλάβες και έστελνα SMS κι e-mail για να μάθω τι συμβαίνει.

Η συμπεριφορά τους μου φαινόταν περίεργη αλλά δεν καταλάβαινα τι συνέβαινε. Εκανε 45 ημέρες να έλθει στην Ελλάδα. Σε κάποια στιγμή ο καπετάνιος με ενημέρωσε ότι τελικά το πλοίο δεν θα έλθει στην Πάτρα αλλά θα πάει στην Ελευσίνα για επισκευές. Στις 7 Ιουνίου που έφθασε στον Σαρωνικό ανέβηκα να το επιθεωρήσω και είδα ότι είχε σοβαρά προβλήματα. Όμως δεν κατάλαβα οτιδήποτε για την ηρωίνη μέχρι την στιγμή που άρχισαν οι συλλήψεις. Εγώ ασχολιόμουν μόνο με ένα προβληματικό πλοίο και πως θα περιορίσω την ζημιά. Εχω σειρά στοιχείων για να αποδείξω τους ισχυρισμούς μου
».
 
Ο ΕΜΠΟΡΟΣ ΧΡΥΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ
 
Από την άλλη πλευρά ο 50χρονος έμπορος χρυσού Κώστας Κ. (σσ. είχε κατηγορηθεί το 2013 για παράνομη εξαγωγή χρυσού στην Γερμανία και για ύποπτες σχέσεις με ανταλλακτήρια συναλλάγματος) που εμφανίζεται να έδινε παρόν στο Ντουμπάι και να είχε συνεργασία με τον 52χρονο «ναυλωτή» του πλοίου, αρνείται και αυτός «κάθε συμμετοχή με την μεταφορά ηρωίνης αλλά και οποιαδήποτε συναλλαγή με τον κατηγορούμενο επιχειρηματία Ευθύμιο Γιαννουσάκη». Όπως αναφέρουν συνεργάτες του «η επιχειρηματική δραστηριότητα του εμπόρου χρυσού στο Ντουμπάι είναι αντιπρόσωπος άγγλων επενδυτών στο εμπόριο καυσίμων. Κι αυτό λόγω των επαφών συγγενών του με το Ιράν».
Ο έμπορος χρυσού φέρεται σε έρευνα του ΣΔΟΕ, την περίοδο 2013-2014, να χρησιμοποιούσε εικονικές εταιρείες για εξαγωγή χρυσού στη Γερμανία. Ο ίδιος ήταν και χρηματοδότης  ποδοσφαιρικής ομάδας του Βερολίνου ενώ είχε κατηγορηθεί από στελέχη του ΣΔΟΕ ότι «χρησιμοποιεί τις εταιρείες διακίνησης χρυσού για ξέπλυμα βρώμικου χρήματος από εγκληματικές δραστηριότητες».
Ο έμπορος χρυσού μπήκε στο μάτι των Αρχών και λόγω της ισχυρής οικονομικής του θέσης αλλά σύμφωνα με το ρεπορτάζ αρνείται κάθε εμπλοκή. Το ερώτημα παραμένει>
 
-Ποιοί έβαλαν τα 30 εκατομμύρια ευρώ που κόστισε η αγορά του φορτίου της ηρωίνης;
 
 
Σύμφωνα με πληροφορίες και δικαστικά έγγραφα ο συλληφθείς Ινδός πλοίαρχος ανέφερε, πριν από λίγες ώρες, στην απολογία του ότι «την εντολή για την φόρτωση της ηρωίνης εν πλω στον Περσικό από μια λάντζα, του την έδωσε μέσω ασυρμάτου ένας 65 χρόνος αρχιπλοίαρχος μεγάλης εταιρείας τροφοδοσίας καυσίμων, με έδρα στο Ντουμπάι, που είχε αναλάβει να κατευθύνει το πλοίο στα ελληνικά χωρικά ύδατα. Ο πλοίαρχος αυτός δεν είναι κατηγορούμενος για την υπόθεση και φέρεται να μνημονεύεται και από άλλα πρόσωπα ότι σχετίζεται με το ύποπτο δρομολόγιο του Noor-1». Σύμφωνα με τα ίδια δικαστικά έγγραφα, ο Ινδός μηχανικός του πλοίου στην απολογία του ανέφερε ότι «η λάντζα που φόρτωσε τα ναρκωτικά ήταν η ίδια με αυτή που λίγες ώρες νωρίτερα είχε πάλι προσεγγίσει το πλοίο για να παραδώσει -σε συνεννόηση πάλι με τον αρχιπλοίαρχο αλλά και τον ναυλωτή του πλοίου- δύο μεγάλα "μπαλόνια" που χρησιμοποιούνται για την πρόσδεση του πλοίου στα λιμάνια προκειμένου να αποφεύγει ζημιές από πλευρικά κτυπήματα».
 
Όπως λένε στελέχη των αρμοδίων υπηρεσιών, «εκεί λοιπόν, σε αυτό το "ύποπτο δρομολόγιο" για να έλθει το πλοίο στη χώρα μας και να παραδοθεί στον καινούργιο ιδιοκτήτη του γέμισε με δύο τόνους ηρωίνης από μικρότερο πλοίο που το προσέγγισε στον Περσικό Κόλπο. Όμως εξετάζουμε πέρα από τις επίσημες αναφορές, δικαιολογίες και τα "τρυκ" ποιοι ακριβώς συνεννοήθηκαν να φορτώσουν στο... υπό παράδοση πλοίο τα ναρκωτικά. Το αξιοπερίεργο είναι ότι μόλις το πλοίο που ήταν γεμάτο ηρωίνη έφτασε στο Πέραμα αμέσως άρχισαν να παρελαύνουν από εκεί πωλητές και υποψήφιοι αγοραστές του πλοίου και να το εξετάζουν εξονυχιστικά για να διαπιστώσουν -σύμφωνα με την εκδοχή τους- σε τι κατάσταση ήταν. Μάλιστα κάποιοι φώναζαν ότι σε κάποια σπασμένα σημεία της πλώρης είχαν βάλει ως μπαλώματα κόντρα πλακέ...»
 
Ο ΙΡΑΝΟΣ ΒΑΣΙΚΟΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ. ΤΑ ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

 
-Με πήγαν μεσοπέλαγα στα σύνορα Ιράν - Πακιστάν όπου είχαν την ηρωίνη. Φορτώσαμε την ηρωίνη στα κάτω καταστρώματα χρησιμοποιώντας τις δύο ανθρωποθυρίδες του πλοίου. Στην Ελλάδα είχαν κρύψει ανάμεσα σε σακιά που έμοιαζαν ότι είχαν... πριονίδι».
Ο 47χρονος Ιρανός καταθέτει για όλο το δρομολόγιο των ναρκωτικών και για τις εντολές που του έδιναν οι εγκέφαλοι του κυκλώματος.
 
Ανέφερε λοιπόν στην κατάθεσή του που έδωσε στις 21 Ιουνίου 2014:
 
«Στο Ιράν εργάζομαι περιστασιακά ως ναυτικός. Κάποια στιγμή κι ενώ ήμουν στο Ιράν επικοινώνησε μαζί μου ένας άνδρας που μου συστήθηκε ως Μοχάμεντ. Μου είπε ότι βρήκε τηλέφωνό μου από καπετάνιους που είχα στα πλοία τους κατά το παρελθόν. Μου ζήτησε αντί αμοιβής πενήντα εκατομμυρίων ιρανικών νομισμάτων να βοηθήσω στη μεταφορά από θαλάσσης μεγάλης ποσότητας ηρωίνης σε ευρωπαϊκή χώρα. Ρωτώντας τον σε ποια χώρα στην Ευρώπη, αυτός μου απάντησε να μη ρωτάω πού ακριβώς.
 
»Μου είπε ότι το πλήρωμα του πλοίου που θα την έφερνε θα ήταν Ινδοί και ότι ήταν και αυτός Ιρανός. Μου είπε ότι και εμένα με ήθελε σαν μία μορφής εγγύηση, να έχει δηλαδή μέσα στο πλοίο ένα συμπατριώτη του, λόγω του ότι ήταν και αυτός Ιρανός.
 
»Εγώ συμφώνησα και στη συνέχεια κατόπιν οδηγιών του πήγα στα σύνορα Πακιστάν - Ιράν με ένα καΐκι, το οποίο φθάνοντας εκεί με μετέφερε μεσοπέλαγα όπου πήγα σε μια λάντζα που είχε τη μεγάλη ποσότητα ηρωίνης χωρισμένη σε πλαστικές συσκευασίες. Εγώ μπήκα στη λάντζα και μετά από δύο μέρες πλου και ενώ ήμασταν σε διεθνή ύδατα ανάμεσα στο Πακιστάν και στο κρατίδιο του Ομάν, μας προσέγγισε μεσοπέλαγα βραδινές ώρες το πλοίο "Νoor one".
 
»Τότε με τη βοήθεια όλου του πληρώματος του προαναφερόμενου πλοίου καθώς και του πληρώματος της λάντζας, ξεφορτώσαμε τις συσκευασίες με την ηρωίνη από τη λάντζα και τις μεταφορτώσαμε στο "Noor one" όπου και τις αποθηκεύσαμε στα κατώτερα καταστρώματα πλησίον του μηχανοστασίου χρησιμοποιώντας τις δύο ανθρωποθυρίδες που υπάρχουν στο πάνω κατάστρωμα.
 
»Μετά από ταξίδι που διήρκεσε περίπου δεκαπέντε ημέρες φθάσαμε στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην περιοχή όπου βρίσκεται μέχρι και σήμερα το πλοίο και όπως πληροφορήθηκα αργότερα πρόκειται για την περιοχή όπου Ελευσίνας.
 
»Όταν φθάσαμε στο σημείο που θα καταπλέαμε μας περίμεναν πέντε-έξι άτομα που είχαν έρθει με τέσσερα αυτοκίνητα και οι οποίοι, αφού έδεσε το πλοίο, προσέγγισαν τον καπετάνιο και ξεκίνησαν να μιλάνε.
 
»Μισή ώρα περίπου μετά μας δόθηκε εντολή από τον καπετάνιο να φορτώσουμε σε ένα ΕΙΧ αυτοκίνητο χρώματος άσπρου και μάρκας Μερτσέντες ένα μέρος του φορτίου των ναρκωτικών που ήταν περίπου τριακόσια κιλά και τα οποία είχαμε μοιράσει σε σακβουαγιάζ χειρός. Τότε το Μερτσέντες αναχώρησε αμέσως και ύστερα από λίγη ώρα μπήκα και εγώ ως συνεπιβάτης σε ένα άλλο αυτοκίνητο το οποίο με πήγε σε μια αποθήκη που είχε μέσα πρόβατα και γουρούνια και πιθανόν κατασκεύαζε πόρτες και ρολά αλουμινίου επειδή είχε πολλά τέτοια στον περιβάλλοντα χώρο. Εξωτερικά είχε μεταλλική περίφραξη πράσινου χρώματος, η δε αποθήκη ήταν χρώματος γκρι.
 
»Στην αποθήκη που με πήγαινε έμεινα μία ημέρα. Την επόμενη ημέρα ένας άνθρωπος που μου είπε ότι αυτός είναι ο Μοχάμεντ με πήγε με ένα μαύρο αυτοκίνητο μάρκας Μερτσέντες σε ένα ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας, το όνομα του οποίου δεν θυμάμαι, όπου όπως μου είπε θα έμενα δύο νύκτες.
 
»Σε αυτό το ξενοδοχείο έμεινα δύο ημέρες και μετά ήλθε ο Μοχάμεντ και με το μαύρο Μερτσέντες με πήγε σε μια βίλα (σ.σ. στη Φιλοθέη) όπου με άφησε απέξω λέγοντάς μου να περιμένω.
 
»Αυτός έφυγε και μετά από λίγο έφτασε στο σημείο οδηγώντας ένα μαύρο Μερτσέντες τζιπ ο Λ. Στ. (υπάλληλος του 41χρονου εφοπλιστή ήδη κατηγορούμενος για την υπόθεση). Αυτός πάτησε το τηλεκοντρόλ, έβαλε το αυτοκίνητο και του είπε να φορτώσει συσκευασίες πλαστικές με ηρωίνη που βρισκονταν σε παρακείμενο μικρό δωμάτιο. Εγώ πράγματι τις φόρτωσα στο αυτοκίνητο και ο Σ.Λ. μπήκε στη θέση του οδηγού. Με οδήγησε λίγο πιο κάτω σε ένα πάρκο και μου είπε να πάρω ταξί.
 
»Μόλις μπήκα στο ταξί μου τηλεφώνησε ο Μοχάμεντ και έδωσε εντολή στον οδηγό του ταξί για τον προορισμό. Αυτός με οδήγησε σε μία ταβέρνα όπου περίμενε να νυκτώσει. Τότε ήλθε με αυτοκίνητο ο Στ.Λ. και με πήγε πίσω στο πλοίο όπου με άφησε και έφυγε αμέσως.
 
»Εγώ τότε είδα ότι είχαν φορτώσει ένα φορτηγάκι χρώματος άσπρου με την υπόλοιπη ποσότητα της ηρωίνης στη μέση και γύρω-γύρω περιμετρικά έβαλαν σακιά με ένα ελαφρύ υλικό που μοιάζει με πριονίδι. Τότε το φορτηγάκι έφυγε προς άγνωστη κατεύθυνση και εγώ έμεινα στο πλοίο μέχρι τη στιγμή που με συνέλαβαν άνδρες της υπηρεσίας σας».
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΕΜΒΡΑΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΓΕΛΑΝΕ ΤΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΣΚΥΛΟΥΣ
Σύμφωνα με πληροφορίες όλα τα αυτοκίνητα που χρησιμοποίηθηκαν στην μεταφορά του φορτίου είχαν διαμορφωθεί κατάλληλα σε φανοποιείο της ευρύτερης περιοχής Βάρης-Κορωπίου. Στο ειδικά διαμορφωμένο σασί είχαν τοποθετηθεί ειδικές μεμβράνες ώστε τα ναρκωτικά να μην ανιχνεύονται από τους σκύλους της αστυνομίας.
Τα ειδικά διαμορφωμένα πολυτελή αυτοκίνητα ήταν ένας από τους οδικούς τρόπους μεταφοράς των ναρκωτικών στην Ευρώπη και πιο συγκεκριμένα στην Γερμανία.
Πώς έφτασαν στην Ελλάδα και εντοπίστηκαν οι 2 τόνοι ηρωίνης
Κατά την παρουσίαση των στοιχείων για την υπόθεση,  ο υπουργός Ναυτιλίας, Μ. Βαρβιτσιώτης, διαβίβασε τα θερμά συγχαρητήρια του πρωθυπουργού στο ΛΣ για τη χθεσινή επιτυχία των ανδρών του. Ο κ. Βαρβιτσιώτης δήλωσε ότι οι συντονισμένες προσπάθειες του Λιμενικού, η αμεσότητα στις επιχειρήσεις και το υψηλό αίσθημα ευθύνης και επαγγελματισμού, οδήγησαν στο να κατασχεθεί η μεγαλύτερη ποσότητα ηρωίνης που έχει βρεθεί σε ευρωπαϊκό και ενδεχομένως σε παγκόσμιο επίπεδο.
«Κάποιοι που πιστεύουν ότι η Ελλάδα είναι ξέφραγο αμπέλι, θα απογοητευθούν» είπε ο υπουργός και σημείωσε ότι «η χώρα έχει αξιόπιστες αρχές ασφαλείας και ένα Λιμενικό Σώμα που δίνει μάχη σε όλα τα επίπεδα καθημερινά και αξίζουν σε όλους θερμά συγχαρητήρια».
Είπε επίσης ότι ιδιαίτερα συγχαρητήρια αξίζουν στη Διεύθυνση Ναρκωτικών και Λαθρεμπορίου του ΛΣ, στο κεντρικό λιμεναρχείο Πειραιά, σε όλες τις ειδικές δυνάμεις του Σώματος, που συμμετείχαν στην επιχείρηση, και βέβαια στα τμήματα ασφαλείας και πληροφοριών, που «έδρασαν με πρωτοφανή αποτελεσματικότητα».
Το Λιμενικό Σώμα θα συνεχίζει να συνεργάζεται με όλες τις διεθνείς Αρχές για την αντιμετώπιση της μεγάλης υπόθεσης που λέγεται "λαθρεμπόριο ναρκωτικών" και να αξιοποιεί όλες τις διεθνείς συνεργασίες και πληροφορίες για να μπορέσει να έχει στο μέλλον και άλλες τέτοιες επιτυχίες, υπογράμμισε ο υπουργός Ναυτιλίας.
Από την πλευρά του, ο αρχηγός του Σώματος, αντιναύαρχος Αθ. Αθανασόπουλος, συνεχάρη όλες τις ξένες Αρχές που συνεργάστηκαν με το Λιμενικό και τους άνδρες του για τη δεύτερη αποτελεσματική επιχείρηση. «Το Λιμενικό Σώμα θα συνεχίσει να τελεί με αποτελεσματικό τρόπο την αποστολή που έχει θέσει η πολιτεία και θα συνεχίσει να δίνει ιδιαίτερο βάρος στην καταπολέμηση διακίνησης των ναρκωτικών ουσιών» δήλωσε ο κ. Αθανασόπουλος.