Μία σειρά αλλαγών στο News Feed ώστε οι χρήστες να βρίσκουν τις δημοσιεύσεις που τους ενδιαφέρουν περισσότερο, αποφεύγοντας τα spam ανακοίνωσε την Τρίτη το Facebook.
To click-baiting («κλικοθηρία») είναι όταν ένας λογαριασμός ανεβάζει στο Facebook ένα link με έναν «ελκυστικό» τίτλο που ενθαρρύνει τον χρήστη να κάνει κλικ για να «διαβάσει τη συνέχεια». Στο ελληνικό Facebook είναι γνωστές οι περιπτώσεις των «ΣΟΚ»!
Οι δημοσιεύσεις τέτοιου είδους τείνουν να εξελίσσονται σε απανωτά κλικ με αποτέλεσμα να προβάλλονται σε περισσότερα άτομα και έτσι να εμφανίζονται υψηλότερα στο News Feed των χρηστών.
Το πρώτο update από πλευράς του Facebook έχει στόχο τη μείωση αυτού του φαινομένου.
Ένας τρόπος εντοπισμού επικεφαλίδων που αποτελούν «click-bait» είναι ο έλεγχος του χρόνου που δαπανούν οι χρήστες διαβάζοντας μία δημοσίευση εκτός του Facebook. Εάν οι χρήστες κάνουν κλικ σε ένα άρθρο και περνούν ώρα διαβάζοντάς το, αυτό υποδεικνύει ότι έκαναν κλικ σε κάτι αξιόλογο. Εάν κάνουν κλικ και στη συνέχεια γυρίσουν αμέσως πίσω στο Facebook, φαίνεται ότι δεν βρήκαν κάτι ενδιαφέρον.
«Με αυτό το update θα αρχίσουμε να λαμβάνουμε υπόψιν το εάν οι χρήστες τείνουν να περνούν χρόνο μακριά από το Facebook μετά από κλικ σε ένα link, ή εάν τείνουν να επιστρέφουν αμέσως στο News Feed, όταν αξιολογούμε θέματα που περιέχουν links» αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση του Facebook.
To click-baiting («κλικοθηρία») είναι όταν ένας λογαριασμός ανεβάζει στο Facebook ένα link με έναν «ελκυστικό» τίτλο που ενθαρρύνει τον χρήστη να κάνει κλικ για να «διαβάσει τη συνέχεια». Στο ελληνικό Facebook είναι γνωστές οι περιπτώσεις των «ΣΟΚ»!
Οι δημοσιεύσεις τέτοιου είδους τείνουν να εξελίσσονται σε απανωτά κλικ με αποτέλεσμα να προβάλλονται σε περισσότερα άτομα και έτσι να εμφανίζονται υψηλότερα στο News Feed των χρηστών.
Το πρώτο update από πλευράς του Facebook έχει στόχο τη μείωση αυτού του φαινομένου.
Ένας τρόπος εντοπισμού επικεφαλίδων που αποτελούν «click-bait» είναι ο έλεγχος του χρόνου που δαπανούν οι χρήστες διαβάζοντας μία δημοσίευση εκτός του Facebook. Εάν οι χρήστες κάνουν κλικ σε ένα άρθρο και περνούν ώρα διαβάζοντάς το, αυτό υποδεικνύει ότι έκαναν κλικ σε κάτι αξιόλογο. Εάν κάνουν κλικ και στη συνέχεια γυρίσουν αμέσως πίσω στο Facebook, φαίνεται ότι δεν βρήκαν κάτι ενδιαφέρον.
«Με αυτό το update θα αρχίσουμε να λαμβάνουμε υπόψιν το εάν οι χρήστες τείνουν να περνούν χρόνο μακριά από το Facebook μετά από κλικ σε ένα link, ή εάν τείνουν να επιστρέφουν αμέσως στο News Feed, όταν αξιολογούμε θέματα που περιέχουν links» αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση του Facebook.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.