Σαρώνει ο Πάνος Καμμένος και οι ΑΝΕΛ ανάμεσα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και στούς ιδιώτες.
Οι ΑΝΕΛ μάλιστα προκαλούν αναταραχή στην κορυφή μια και αυτή τη στιγμή φλερτάρουν με ένα ποσοστό ανάμεσα σε 5-7%, ενώ και ο ΓΑΠ έχει εξασφαλίσει ένα 4%.
Αυτή την στιγμή, εξαιτίας της απογείωσης των ΑΝΕΛ- η πραγματική εικόνα των κομμάτων έχει ως εξής>
ΣΥΡΙΖΑ 26,5-27%
ΝΔ         25%-28,5%
Χ.Α         9-12%
ΠΟΤΑΜΙ  7-10%
ΚΚΕ          7-9%
ΑΝΕΛ        5-7%
ΠΑΣΟΚ      4,5%
ΚΙΝΗΜΑ ΓΑΠ 4%
ΛΑΟΣ       2,8-3,2%
ΑΝΤΑΡΣΥΑ  1,8-2,8%
Ερχεται λοιπόν ο Πάνος Καμμένος και προτείνει ανώτατο συντελεστή το 7% για να είμαστε ανταγωνιστικοί στους γείτονες όπως η Βουλγαρία.
Aκόμη κι ένα σωρό ενωμερωτικά site έχουν κάνει έδρα τη Βουλγαρία-έχουν κάψει λάσπη.
Ιδού τι μάς είπε σχετικά ο Πάνος Καμμένος πριν λίγες μέρες μιλώντας στο Κουρδιστό Πορτοκάλι-διαβάστε κι εδώ το πρόγραμμά των ΑΝΕΛ>
-Εμείς διώχνουμε τα λεφτά από την Ελλάδα. Και δε χρειάζονται χρήματα για να γίνει αυτό. Χρειάζεται να κάνεις ένα φορολογικό νομοσχέδιο το οποίο να έχει συνταγματική ισχύ, όπως είναι ο νόμος για τη ναυτιλία 7575, και να πεις ότι για τα επόμενα 10 χρόνια ή φορολογία στην Ελλάδα είναι 7% και ορίζω ζώνες ανά περιοχές και σε ειδικά είδη.
Για να μπορέσεις να κάνεις επισκέψεις σε όλη την Ελλάδα, σε ειδικά είδη η φορολόγηση στο 3%. Δηλαδή, νησιά της Δωδεκανήσου πχ βάζεις- όπως ήταν παλιά- ομπρέλες, αρώματα, κοσμήματα, στα νησιά του Βορείου Αιγαίου και τις Κυκλάδες βάζεις ρούχα και κάτι άλλο.
Στην Ήπειρο ηλεκτρικές συσκευές, το ίδιο για το Ιόνιο. Εάν τα κάνεις αυτά λοιπόν, μετατρέπεις την Ελλάδα σε έναν οικονομικό παράδεισο και σε έναν προορισμό όπου ο άλλος θα έρχεται για να μείνει περισσότερες μέρες και να κάνει συγκεκριμένες αγορέα.
Σε περίπτωση που αυξήσουμε τις μέρες διαμονής και διανυκτέρευσης με χαμηλό ΦΠΑ στον τουρισμό, στην εστίαση και στις μεταφορές, δηλαδή αυτή τη στιγμή στα 50 ευρώ που πληρώνει κάποιος σε ένα πλοίο της ακτοπλοΐας, τα 38 ευρώ πάνε στο κράτος ή σε κρατήσεις.
Κάνεις λοιπόν 5% ΦΠΑ σκέτο στην ακτοπλοΐα ή στα αεροπορικά εισιτήρια και θα δώσεις τη δυνατότητα ουσιαστικά στον τουρίστα να γυρίσει όλη την Ελλάδα. Να δημιουργήσεις ειδικές συνθήκες για το θρησκευτικό τουρισμό. Εάν κάποιος πιστός αυτή τη στιγμή θέλει να έρθει στην Ελλάδα και να επισκεφτεί την Τήνο, μετά να πάει στην Πάτμο, μετά να πάει στη Σύμη και εν συνεχεία να καταλήξει στο Άγιο Όρος πρέπει να κάνει δεκαπλάσια αεροπορική απόσταση. Για να πάει από την Τήνο στην Πάτμο πρέπει να έρθει στην Αθήνα, να προσγειωθεί στο Ελ. Βενιζέλος, από το Βενιζέλος να πάει στη Ραφήνα, μία ώρα, στη Ραφήνα να περιμένει μία ώρα να πάρει το καράβι και να πάει σε άλλες δύο ώρες στην Τήνο. Ήδη κάναμε το πρώτο δρομολόγιο. Για να πάει στην Πάτμο πρέπει να ξαναγυρίσει από την Τήνο στη Ραφήνα, από τη Ραφήνα να φύγει και να πάει στον Πειραιά, από τον Πειραιά να πάρει άλλο πλοίο για να πάει στην Πάτμο μετά από 12 ώρες και αφού προσκυνήσει στην Πάτμο, το μόνο εύκολο είναι από την Πάτμο να πάει στη Σύμη γιατί εκεί άλλαξαν τα καράβια κα έβαλαν ταχύπλοα. Από τη Σύμη δε για να φτάσει στο Άγιο Όρος είναι μία κόλαση. Θα πρέπει να περιμένει 2 φορές την εβδομάδα το επιδοτούμενο δρομολόγιο από Καβάλα, Λήμνο, Λέσβο, Χίο, Σάμο και Ρόδο και αν το πετύχει το καράβι αυτό, που συνήθως έχει καθυστέρηση 14 με 15 ώρες να κάνει 7 φορές το ταξίδι που κάνει για τη Ρωσία για να φτάσει στην Καβάλα, όπου εκεί θα πρέπει να πάρει ταξί γιατί δεν υπάρχει άλλο μέσο, για να πάει στη Χαλκιδική για να επισκεφτεί το Άγιο Όρος. Εμείς δηλαδή κάνουμε τη ζωή δύσκολη των τουριστών, τους περνάμε με στίβο μάχης, για να δούνε τη χώρα μας και τους βάζουμε βαριά χαράτσια, και έτσι οι άνθρωποι φεύγουνε και δε σκέφτεται κανείς να επενδύσει.