ω
Την ανανεωμένη εκδοχή της Σειράς 1 αποκαλύπτει η BMW, επαναπροδιορίζοντας το αισθητικό της αποτύπωμα, αλλά κυρίως, εντάσσοντας στην γκάμα κινητήρων της τα νέα αποδοτικά σύνολα βενζίνης και πετρελαίου χωρητικότητας 1,5 λίτρου αλλά και τις υπόλοιπες τετρακύλινδρες εξελίξεις που έχουν συντελεστεί στο οπλοστάσιο των Βαυαρών.
Οι αλλαγές σε ό,τι αφορά την εξωτερική εμφάνιση της BMW Σειράς 1 η οποία αποκαλύπτεται τόσο στην τρίθυρη όσο και την πεντάθυρη εκδοχή της, εντοπίζονται στο πλήρως ανασχεδιασμένο μπροστινό τμήμα με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, τις διαφορετικές ποδιές καθώς και τη νέα γρίλια που υιοθετεί μια πιο ανάγλυφη και κομψή αισθητική.
Στο επίκεντρο της ανασχεδίασης του μπροστινού τμήματος βρίσκονται τα φωτιστικά σώματα τα οποία εγκαταλείπουν τη σαν δάκρυ αισθητική τους προς όφελος μια πιο γεωμετρικής την οποία υπογραμμίζουν τα LED ημέρας που ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό. Όσοι το επιθυμούν θα μπορούν να επιλέξουν τεχνολογία LED για το σύνολο των φωτιστικών σωμάτων τα οποία ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό.
Οι αλλαγές σε ό,τι αφορά την εξωτερική εμφάνιση της BMW Σειράς 1 η οποία αποκαλύπτεται τόσο στην τρίθυρη όσο και την πεντάθυρη εκδοχή της, εντοπίζονται στο πλήρως ανασχεδιασμένο μπροστινό τμήμα με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, τις διαφορετικές ποδιές καθώς και τη νέα γρίλια που υιοθετεί μια πιο ανάγλυφη και κομψή αισθητική.
Στο επίκεντρο της ανασχεδίασης του μπροστινού τμήματος βρίσκονται τα φωτιστικά σώματα τα οποία εγκαταλείπουν τη σαν δάκρυ αισθητική τους προς όφελος μια πιο γεωμετρικής την οποία υπογραμμίζουν τα LED ημέρας που ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό. Όσοι το επιθυμούν θα μπορούν να επιλέξουν τεχνολογία LED για το σύνολο των φωτιστικών σωμάτων τα οποία ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό.
Προχωρώντας, η ανασχεδίαση των πλευρικών τμημάτων δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου πλάτους και επιπλέον στιβαρότητας, ενώ φτάνοντας στο πίσω τμήμα τον πρώτο λόγο έχουν τα ανασχεδιασμένα LED φωτιστικά σώματα με το χαρακτηριστικό “L” γραφικό.
Στο θάλαμο επιβατών, η ανανεωμένη BMW Σειράς 1 επωφελείται από επιπλέον επιλογές σε χρώματα και υφές.
Στο επίκεντρο του ταμπλό κυριαρχεί μια οθόνη 6,5 ιντσών ενώ χαμηλότερα στο τούνελ μετάδοσης διακρίνεται ο χαρακτηριστικός περιστροφικός επιλογέας.
Στο θάλαμο επιβατών, η ανανεωμένη BMW Σειράς 1 επωφελείται από επιπλέον επιλογές σε χρώματα και υφές.
Στο επίκεντρο του ταμπλό κυριαρχεί μια οθόνη 6,5 ιντσών ενώ χαμηλότερα στο τούνελ μετάδοσης διακρίνεται ο χαρακτηριστικός περιστροφικός επιλογέας.
Όσοι επιλέξουν το ακριβότερο σύστημα infotainment θα έχουν στη διάθεσή τους μια μεγαλύτερη οθόνη 8,8 ιντσών αλλά και ένα μεγαλύτερο περιστροφικό επιλογέα. Την εικόνα της ανανέωσης στο εσωτερικό συμπληρώνουν ορισμένες επιπλέον λεπτομέρειες χρωμίου και άλλων υλικών.
Σε ό,τι αφορά τις διαθέσιμες εκδόσεις κινητήρα της BMW Σειράς 1, στη βάση της γκάμας τοποθετούνται πλέον οι νέας γενιάς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου 1,5 λίτρου της BMW ανακατεύοντας αρκετά την τράπουλα των επιλογών με φόντο και τις υπόλοιπες βελτιώσεις.
Έτσι, εφαλτήριο για την βενζινοκίνητη γκάμα αποτελεί, πλέον η 116i η οποία εξοπλίζεται με τρικύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρου με ισχύ 109 ίππους και 180 Nm ροπής.
Σε ό,τι αφορά τις διαθέσιμες εκδόσεις κινητήρα της BMW Σειράς 1, στη βάση της γκάμας τοποθετούνται πλέον οι νέας γενιάς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου 1,5 λίτρου της BMW ανακατεύοντας αρκετά την τράπουλα των επιλογών με φόντο και τις υπόλοιπες βελτιώσεις.
Έτσι, εφαλτήριο για την βενζινοκίνητη γκάμα αποτελεί, πλέον η 116i η οποία εξοπλίζεται με τρικύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρου με ισχύ 109 ίππους και 180 Nm ροπής.
Τη σκυτάλη παίρνει η 118i με το γνωστό τετρακύλινδρο κινητήρα 1,6 λίτρων με 136 ίππους και 220 Nm ροπής ενώ, συνέχεια δίνει η ισχυρότερη 120i με αντίστοιχης χωρητικότητας κινητήρα με απόδοση 177 ίππων και 250 Nm ροπής.
Ψηλότερα συναντάμε την οικεία έκδοση 125i με δίλιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 218 ίππων και 310 Nm ροπής.
Εφαλτήριο για τις πετρελαιοκίνητες επιλογές αποτελεί το τρικύλινδρο diesel μοτέρ 1,5 λίτρου 116 ίππων και 270 Nm ροπής που εξοπλίζει τις εκδόσεις 116d και 116d Efficient Dynamics Edition, με την τελευταία να αποτελεί και την πλέον αποδοτική της γκάμας εμφανίζοντας τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που περιορίζονται σε 3,4 λίτρα/100 χλμ. και 89 γρ./χλμ, αντίστοιχα.
Ψηλότερα συναντάμε την οικεία έκδοση 125i με δίλιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 218 ίππων και 310 Nm ροπής.
Εφαλτήριο για τις πετρελαιοκίνητες επιλογές αποτελεί το τρικύλινδρο diesel μοτέρ 1,5 λίτρου 116 ίππων και 270 Nm ροπής που εξοπλίζει τις εκδόσεις 116d και 116d Efficient Dynamics Edition, με την τελευταία να αποτελεί και την πλέον αποδοτική της γκάμας εμφανίζοντας τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που περιορίζονται σε 3,4 λίτρα/100 χλμ. και 89 γρ./χλμ, αντίστοιχα.
Τη σκυτάλη παίρνουν οι 118d και η τετρακίνητη 118d xDrive με τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων ισχύος 150 ίππων και 320 Nm ροπής. Ψηλότερα οι εκδόσεις 120d και 120d xDrive αποδίδουν πλέον 190 ίππους και 400 Nm ροπής ενώ, ακολουθεί η 125d επίσης με δίλιτρο κινητήρα η ισχύς του οποίου ανέρχεται σε 224 ίππους και 450 Nm ροπής.
Σε ό,τι αφορά την κορυφαία έκδοση της γκάμας Μ135i σε δικίνητη και τετρακίνητη εκδοχή, εξοπλίζεται με 3,0 λίτρων εξακύλινδρο κινητήρα αποδίδοντας αυξημένη κατά 6,8 ίππους αυξημένη ισχύ η οποία φτάνει τους 326 ίππους και 450 Νm ροπής.
Όλες οι εκδόσεις εξοπλίζονται με έξι σχέσεων μηχανικό κιβώτιο ή κατ΄επιλογή με το οχτώ σχέσεων κιβώτιο Steptronic, με εξαίρεση τις εκδόσεις 125d, 120d xDrive και την M135i xDrive όπου το αυτόματο οχτατάχυτο ανήκει στο βασικό εξοπλισμό.
Σε ό,τι αφορά την κορυφαία έκδοση της γκάμας Μ135i σε δικίνητη και τετρακίνητη εκδοχή, εξοπλίζεται με 3,0 λίτρων εξακύλινδρο κινητήρα αποδίδοντας αυξημένη κατά 6,8 ίππους αυξημένη ισχύ η οποία φτάνει τους 326 ίππους και 450 Νm ροπής.
Όλες οι εκδόσεις εξοπλίζονται με έξι σχέσεων μηχανικό κιβώτιο ή κατ΄επιλογή με το οχτώ σχέσεων κιβώτιο Steptronic, με εξαίρεση τις εκδόσεις 125d, 120d xDrive και την M135i xDrive όπου το αυτόματο οχτατάχυτο ανήκει στο βασικό εξοπλισμό.
More Speed
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.