Η κυβέρνηση αναζητά απεγνωσμένα τα ισοδύναμα προκειμένου να μην μπει 23% ΦΠΑ στην ιδιωτική εκπαίδευση... και οι αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας φαίνεται να αποτελούν μονόδρομο.
Στο στόχαστρο της κυβέρνησης έχουν μπει οι ιδιοκτήτες των Ι.Χ ακόμα και των υβριδικών, οι οποίοι θα κληθούν να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη.
Μέσα στο επόμενο δεκαήμερο οι κάτοχοι θα γνωρίζουν τις τελειωτικές αποφάσεις των κυβερνώντων και μέχρι το τέλος του έτους θα πρέπει... να βρουν τα χρήματα για να πληρώσουν τα νέα αυξημένα τέλη!
Οι νέες αλλαγές θα αφορούν εκτός από τα καινούρια «πράσινα» ΙΧ θα αφορούν και τα μεγάλου κυβισμού πολυτελή αυτοκίνητα.
Οι νέες αλλαγές θα αφορούν εκτός από τα καινούρια «πράσινα» ΙΧ θα αφορούν και τα μεγάλου κυβισμού πολυτελή αυτοκίνητα.
• Αύξηση 20% στα τέλη των καινούργιων Ι.Χ. μεγάλου κυβισμού
• Μείωση 5% στα τέλη για τα μικρά παλαιά Ι.Χ.
• Διατήρηση των ίδιων τελών στα αυτοκίνητα μεσαίου κυβισμού.
• Επιβάρυνση στα ΙΧ αντιρρυπαντικής τεχνολογίας που έχουν ταξινομηθεί μετά την 1/11/2011.
• Μείωση 5% στα τέλη για τα μικρά παλαιά Ι.Χ.
• Διατήρηση των ίδιων τελών στα αυτοκίνητα μεσαίου κυβισμού.
• Επιβάρυνση στα ΙΧ αντιρρυπαντικής τεχνολογίας που έχουν ταξινομηθεί μετά την 1/11/2011.
Τέλη... ακινησίας
Πλέον ο κίνδυνος της μαζικής κατάθεσης πινακίδων είναι όχι απλώς ορατός, αλλά και η έσχατη λύση προκειμένου να αποφύγει κάποιος τα... ατελείωτα τέλη και τον φόρο πολυτελείας που επιβάλλεται σε ένα ΙΧ άνω των 1.928 κ.εκ.
Βεβαίως, το θέμα δεν τελειώνει εδώ, καθώς για να αποφευχθεί το φαινόμενο αυτό, η κυβέρνηση σχεδιάζει αντικίνητρα σε όποιον από τους εναπομείναντες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων 2 λίτρων και άνω (υπολογίζονται σε 55.000) επιλέξει να καταθέσει πινακίδες.
Το αντικίνητρο θα είναι ένα τέλος ακινητοποίησης που ανάλογα με τον κυβισμό του ΙΧ θα κυμαίνεται μεταξύ των 300 και 450 ευρώ, όσο περίπου αναμένεται να ακριβύνουν τα τέλη κυκλοφορίας (κατά μέσο όρο) σε αυτές τις κατηγορίες...
Έτσι για ένα δίλιτρο αυτοκίνητο (έως 1.928 κ.εκ.) θα πρέπει να επιλέξει κανείς εάν θα πληρώσει ένα τέλος 300-450 ευρώ για να καταθέσει τις πινακίδες (με ότι αυτό συνεπάγεται για την απαξίωση του αυτοκινήτου του) ή να πληρώσει τα αυξημένα τέλη κατά 200-300 ευρώ (πλέον των 660 ευρώ που ίσχυαν για το 2015) αλλά και αυξημένο φόρο πολυτελείας (άνω των 440 ευρώ). Κοινώς ένα δίλιτρο αυτοκίνητο για να κυκλοφορήσει στην ελληνική επικράτεια θα πληρώσει τέλος κυκλοφορίας και φόρο πολυτελείας ένα ποσό κοντά στα 1.400 ευρώ!
Για τις κατηγορίες άνω των 2 λίτρων ουδεμία συζήτηση. Πάνω από 4.000 ευρώ για να έχεις τις πινακίδες στο αυτοκίνητο.
Read more: http://www.newsbomb.gr/oikonomia/news/story/638300/teli-kykloforias-poies-ayxiseis-kleidonoyn#ixzz3q4EnmHfT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.