Της Κύρας Αδάμ
Ο κ. Κοτζιάς φαίνεται ότι προσπάθησε να μεταβεί από το Ισραήλ όπου βρισκόταν συνοδεύοντας τον πρωθυπουργό Α. Τσίπρα, απ’ ευθείας στην Τεχεράνη. Οι ιρανικές αρχές όμως διεμήνυσαν ότι δεν δέχονται κανένα αεροσκάφος που προέρχεται από το FIR Τελ Αβίβ, διότι τον θεωρούν κλειστό εχθρικό χώρο και προέτρεψαν την ελληνική αντιπροσωπεία να ακολουθήσει άλλη οδό.
Στοιχειώδης γνώση της περιοχής όμως, εφ’ όσον το Ισραήλ θεωρεί ως υπ’ αριθμόν ένα εχθρό του το Ιράν και αντιστρόφως, επιτάσσει υπουργός κυβέρνησης όσο φιλική και αν αισθάνεται αυτή απέναντι στην Ιερουσαλήμ αλλά και στην Τεχεράνη, να μην συνδέει απ’ ευθείας τις δυο επισκέψεις, λες και πρόκειται για διαδρομή ανάμεσα σε Αθήνα – Λευκωσία, η Βρυξέλλες – Παρίσι.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΗΣ ΠΟΛΥΠΕΙΡΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:http://www.liberal.gr/arthro/22663/amyna–diplomatia/2015/sunnefa-stis-scheseis-elladas-iran.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.