..Επί της ουσίας, η κατάργηση των μετρητών θα αποτελέσει πλήρη απαλλοτρίωση των προϊόντων και των υπηρεσιών και απόλυτο έλεγχο των μέσων παραγωγής από τον κεντρικό σχεδιασμό. Η δυνατότητα δε του ανθρώπου να αποταμιεύσει ώστε να εξασφαλίσει μια στοιχειώδη σύνταξη και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη ακυρώνεται.
Η ζωή μας περνά κυριολεκτικά στην «ελεημοσύνη» του «κράτους πρόνοιας» το οποίο αφού θα έχει απαλλοτριώσει τους κόπους μας, θα εμφανίζεται πλέον ως μεσσίας!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕ, ΚΑΘΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΗΣΕΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΠΛΑΣΤΙΚΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΩΣ ΜΕΣΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗΣ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΤΩΝ ΟΦΕΙΛΩΜΕΝΩΝ (π.χ. ΦΠΑ) ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:http://www.liberal.gr/arthro/22771/apopsi/arthra/katargisi-metriton-arnitika-epitokia-kai-loipa-oikonomika-egklimata.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.