Του Γιώργου Κ. Ανδρή
Ξεκίνησαν οι πρώτες ακυρώσεις παραγγελιών καινούριων αυτοκινήτων στα οποία θα επιβληθεί το νέο Τέλος Ταξινόμησης καθώς οι τιμές τους αυξάνονται έως και πάνω από 6.000 ευρώ!
Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr ιδιώτης καταναλωτής που
είχε παραγγείλει κάποιο καινούριο αυτοκίνητο από επίσημη αντιπροσωπεία ενημερώθηκε τηλεφωνικά ότι το όχημά του θα έρθει στην Ελλάδα στα μέσα Ιουνίου αλλά λόγω της αλλαγής του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης υπάρχει μια μικρή επιβάρυνση της τάξης των... 6.080 ευρώ! 'Οπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς ο πελάτης που είχε παραγγείλει το συγκεκριμένο καινούριο αυτοκίνητο ακύρωσε την παραγγελία και διαπραγματεύεται την επιστροφή της προκαταβολής.Ξεκίνησαν οι πρώτες ακυρώσεις παραγγελιών καινούριων αυτοκινήτων στα οποία θα επιβληθεί το νέο Τέλος Ταξινόμησης καθώς οι τιμές τους αυξάνονται έως και πάνω από 6.000 ευρώ!
Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr ιδιώτης καταναλωτής που
Σε άλλη περίπτωση επίσημη αντιπροσωπεία επικοινώνησε με πελάτη που είχε παραγγείλει καινούριο αυτοκίνητο το οποίο επίσης θα καταφθάσει στην Ελλάδα στα τέλη Ιουνίου και τον ενημέρωσαν πως υπάρχει επιβάρυνση 2.850 ευρώ εξαιτίας του νέου τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης. 'Οπως και στην παραπάνω περίπτωση ο πελάτης που είχε παραγγείλει το όχημα ακύρωσε επίσης την παραγγελία και ετοιμάζεται να κινηθεί νομικά εναντίον της αντιπροσωπείας καθώς δεν του επιστρέφουν την προκαταβολή.
Σε άλλο περιστατικό πελάτης που είχε παραγγείλει καινούριο αυτοκίνητο ενημερώθηκε τηλεφωνικά από την αντιπροσωπεία ότι η τιμή του αυτοκινήτου αυξάνεται κατά 5.850 ευρώ λόγω του νέου τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης ενώ παράλληλα του επισήμαναν ότι σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας χάνει το ποσό της προκαταβολής που έχει δώσει! Ο συγκεκριμένος πελάτης έχει ήδη επικοινωνήσει με τον δικηγόρο του ώστε να κινηθεί νομικά εναντίον της εταιρείας.
Το θέμα αναμένεται να λάβει τεράστιες διαστάσεις σε λίγο καιρό καθώς με το νέο τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης οι εισαγωγικές εταιρείες δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν «υποτιμολογήσεις», που έκαναν εδώ και χρόνια εις βάρος του ελληνικού Δημοσίου, αλλά επίσης δεν επιθυμούν να μειώσουν τα κέρδη τους.
Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι να περνούν τις όποιες αυξήσεις στις τιμές Λιανικής εις βάρος των καταναλωτών οι οποίοι όπως φαίνεται είναι πρόθυμοι να ακυρώσουν τις παραγγελίες τους παρά να πληρώσουν επιπλέον έως και πάνω από 6.000 ευρώ για να αποκτήσουν το αυτοκίνητο που επιθυμούν.
'Αλλωστε είναι δεδομένος ο «πόλεμος» τιμών που θα ξεσπάσει σύντομα μεταξύ των εισαγωγικών εταιρειών στην Ελλάδα αλλά αυτή τη φορά θα υπάρχουν κανόνες υγιούς ανταγωνισμού σε αντίθεση με το παρελθόν που οι εισαγωγικές λειτουργούσαν κάτω υπό ασφυκτικές συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού.
Το υπουργείο Οικονομικών από τη δική του μεριά εκτιμά πως με το νέο τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης μπαίνει ένα τέλος στις υποτιμολογήσεις και όλες οι εισαγωγικές εταιρείες θα καταβάλουν τον πραγματικό φόρο που αναλογεί στο κάθε μοντέλο που εισάγουν με αποτέλεσμα να αυξηθούν τα έσοδα.
Πηγή: enikonomia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.