Για να κατανοήσουμε όλοι και όλες τον ρόλο των λακέδων των ιμπεριαλιστών, που σήμερα διαδηλώνουν μαζί με τους δολοφόνους στην Ομόνοια: Χωρίς ντροπή... εκδήλωση της ΔΕΑ διοργανώνεται από τιμητές των μισθοφόρων-φονιάδων του λαού της Συρίας!
Σχετικά:
- "Έξω τώρα η Πρέσβης απ'την χώρα" και η φίμωση του Συριακού λαού
- Τώρα τρέχουν όλοι στον "αιμοσταγή δικτάτορα Άσαντ", αλλά η Ελλάδα κρατάει γερά τον αγώνα εναντίον της Συρίας!
- Assad: "Το Χαλέπι θα είναι το νεκροταφείο των ονείρων του φασίστα δολοφόνου Ερντογάν"
► Δεν χαριζόμαστε σε κανέναν! Συνεχίζει να στηρίζει τους NATOϊκούς τρομοκράτες ο ΣΥΡΙΖΑ;
- Τώρα τρέχουν όλοι στον "αιμοσταγή δικτάτορα Άσαντ", αλλά η Ελλάδα κρατάει γερά τον αγώνα εναντίον της Συρίας!
- Assad: "Το Χαλέπι θα είναι το νεκροταφείο των ονείρων του φασίστα δολοφόνου Ερντογάν"
► Άμεση Αποκατάσταση των Διπλωματικών Σχέσεων με τη Συρία – Άρση του Εμπάργκο κατά του λαού της Συρίας
► Zητούμε συγγνώμη από τον αγωνιζόμενο Συριακό λαό που στάθηκε πάντα στο πλευρό του Ελληνικού λαού…► Δεν χαριζόμαστε σε κανέναν! Συνεχίζει να στηρίζει τους NATOϊκούς τρομοκράτες ο ΣΥΡΙΖΑ;
Περισσότερα για την ιμπεριαλιστική επίθεση εναντίον της Συρίας: ΕΔΩ


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.