25 Ιανουαρίου 2015, 20:23 |
Αναβρασμός επικρατεί στο εσωτερικό της Νέας Δημοκρατίας μετά τη συντριβή του Αντώνη Σαμαρά.
Εν όψει των τελικών αποτελεσμάτων και των επίσημων ανακοινώσεων από την πλευρά του Αντώνη Σαμαρά προς το παρόν υπάρχει αναμονή.
Χαρακτηριστικό είναι πως ο Ευάγγελος Μεϊμαράκης σχολιάζοντας σε δημοσιογράφους ανέφερε:
«Εγώ δεν θα αμφισβητήσω τον Αντώνη Σαμαρά. Θα κινηθώ μόνο αν ο ίδιος παραιτηθεί ή αν μου το ζητήσει η κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.