Ο Σάλλας πίσω κι απο τα Ναυπηγεία; Και την Hochtief; Κι από την ETBA; τσ..τσ..τσ
Καταλάβατε τώρα γιατί τα πρακτικά της εξεταστικής για τη Siemens “εξαφανίστηκαν” από όλα τα ΜΜ”Ε”;
Οτι ο ΟΣΕ και το Υπουργείο Άμυνας χρώσταγαν χρήματα στα ναυπηγεία. Σε κοινοβουλευτικό έλεγχο το Υπουργείο Μεταφορών ισχυρίζεται ότι το Υπουργείο Οικονομικών δεν έδινε τα χρήματα να πληρωθούν. Τα χρήματα δε, μαγικά, πληρώθηκαν με το που έγινε η πώληση των ναυπηγείων στους Γερμανούς και μάλιστα το τίμημα ήταν σχεδόν ίδιο με το τίμημα που αγόρασαν οι Γερμανοί από την ΕΤΒΑ τα ναυπηγεία. Π.Καμμένος
Δηλαδή; Εδωσαν τα Ναυπηγία στην HDW και μετά της έδωσαν και τα λεφτά για τα αγοράσει!
ΥΠ.ΟΙΚ->ΥΠ.ΜΕΤ->ΟΣΕ->ΝΑΥΠΗΓΙΑ->HDW->ETBA->ΠΕΙΡΑΙΩΣ!
ο Σάλλας είναι σοσιαλιστής , στήριξε ΠΑΣΟΚ σε όλες τις δύσκολες στιγμές, του χρώσταγαν από το 1999 όταν έχασε μέσα από τα χέρια του την Ιονική… ε ήρθε ο καιρός να του το ανταποδώσει η συγκυβέρνηση…! ! !
Ο Κωστόπουλος αγόρασε την Ιονική για 800εκ. € !
Ο Σάλλας που είχε κάνει προσφορά πριν από μερικά χρόνια 700εκ. για την ΤΤ και την ΑτΕ, και με τα παζάρια που θα ζήλευε κι ο Χότζας, θα (να το το δούμε πρώτα το “θα”) δώσει μόλις … 95εκ για την ΑτΕ ! ! ! !
Και εσυ μ-λ-κα Μήτσο κόψε το Μισθό σου…….
….ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΠΑΝΟΣ) ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Κύριε μάρτυς θυμάστε τι οφειλές είχε, πριν την πώληση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά στους Γερμανούς, το Ελληνικό Δημόσιο και ο ΟΣΕ;
ΜΑΡΤΥΣ (Νικόλαος Χριστοδουλάκης): Υποθέτω ότι είχαν υπογραφεί συμβάσεις και για εξοπλιστικά προγράμματα…
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΠΑΝΟΣ) ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Πριν την πώληση εννοώ, θυμάστε τις οφειλές που υπήρχαν και δεν πλήρωνε το Ελληνικό Δημόσιο και ο ΟΣΕ;
ΜΑΡΤΥΣ (Νικόλαος Χριστοδουλάκης): Οι συμβάσεις μεταξύ ΟΣΕ και ναυπηγείων είχαν γίνει πριν την πώληση των ναυπηγείων.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΠΑΝΟΣ) ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Σωστά. Είχαν πληρωθεί τα χρήματα;
ΜΑΡΤΥΣ (Νικόλαος Χριστοδουλάκης): Δεν το γνωρίζω.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΠΑΝΟΣ) ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Εσείς έχετε υπογράψει να πληρωθούν τα χρήματα. Με μια διαφορά όμως: πληρώθηκαν τα χρήματα αφού μεταβιβάστηκαν τα ναυπηγεία. Και το τίμημα της πώλησης των ναυπηγείων ήταν σχεδόν ισόποσο των οφειλομένων του ΟΣΕ και του Ελληνικού Δημοσίου προς τα ναυπηγεία, τα οποία εισέπραξαν οι Γερμανοί και πλήρωσαν εν συνεχεία για την αγορά των ναυπηγείων. Θα σας θυμίσω δε, ότι έχετε απαντήσει σε σχετική ερώτηση στη Βουλή, την οποία θα την καταθέσω.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ (Ιωσήφ Βαλυράκης): Να την καταθέσετε.
ΜΑΡΤΥΣ (Νικόλαος Χριστοδουλάκης): Κύριε Καμμένε, νομίζω ότι απευθείας πληρωμές από το Υπουργείο Οικονομικών σε ναυπηγεία μου φαίνεται δύσκολο και αδιανόητο να έχουν γίνει.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΠΑΝΟΣ) ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Όχι σε ναυπηγεία.
ΜΑΡΤΥΣ (Νικόλαος Χριστοδουλάκης): Πρέπει να έγιναν μέσω του συμβεβλημένου μέρους, που ήταν για μεν τα εξοπλιστικά το Υπουργείο Άμυνας, για δε τις κοινοπραξίες, τις προγραμματικές συμβάσεις, ο ΟΣΕ.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΠΑΝΟΣ) ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Τα λεφτά, όμως, τα δίνει το Υπουργείο Οικονομικών. Πρέπει να εγκρίνει το Υπουργείο Οικονομικών για να πληρωθούν τα χρήματα.
ΜΑΡΤΥΣ (Νικόλαος Χριστοδουλάκης): Όχι, όχι. Καταρχήν, το Υπουργείο Οικονομικών δεν χρηματοδοτεί απευθείας δαπάνες των ΔΕΚΟ. Το Υπουργείο Οικονομικών παρεμβαίνει όταν έχουν ελλείμματα οι ΔΕΚΟ και τους κάνει αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΠΑΝΟΣ) ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Να σας το πω πιο απλά. Ο ΟΣΕ και το Υπουργείο Άμυνας χρώσταγαν χρήματα στα ναυπηγεία. Σε κοινοβουλευτικό έλεγχο το Υπουργείο Μεταφορών ισχυρίζεται ότι το Υπουργείο Οικονομικών δεν έδινε τα χρήματα να πληρωθούν. Τα χρήματα δε, μαγικά, πληρώθηκαν με το που έγινε η πώληση των ναυπηγείων στους Γερμανούς και μάλιστα το τίμημα ήταν σχεδόν ίδιο με το τίμημα που αγόρασαν οι Γερμανοί από την ΕΤΒΑ τα ναυπηγεία.
ΜΑΡΤΥΣ (Νικόλαος Χριστοδουλάκης): Δεν το γνωρίζω αυτό.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΠΑΝΟΣ) ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Δεν το θυμάστε αυτό.
ΜΑΡΤΥΣ (Νικόλαος Χριστοδουλάκης): Καταρχήν, αυτό μου κάνει μεγάλη εντύπωση ως διαδικασία. Διότι σας λέω και πάλι ότι οι αμοιβές των ναυπηγείων από τις συμβάσεις θα προήρχοντο και μπορούσαν να προέρχονται μόνο από τα συμβεβλημένα μέρη.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΠΑΝΟΣ) ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Ναι. Αν δεν δώσει το Υπουργείο Οικονομικών λεφτά στο Υπουργείο Μεταφορών για να τα πάρει ο ΟΣΕ, τότε δεν έχει λεφτά.
Εάν αυτό συνέβαινε δεν είναι κάτι το μεμπτό; Γιατί μας είπατε ότι έγινε μεγάλη προσπάθεια να πουλήσετε τα ναυπηγεία, αλλά ουσιαστικά δώσατε τα λεφτά στους Γερμανούς από κάποιους άλλους πόρους του Δημοσίου.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ (Ιωσήφ Βαλυράκης): Κύριε συνάδελφε, να κάνετε τις ερωτήσεις με τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορεί να απαντάει ο μάρτυρας.
ΜΑΡΤΥΣ (Νικόλαος Χριστοδουλάκης): Καταρχήν, θέλω να σας πω είναι ότι δεν υπάρχει κανείς θεσμικός δίαυλος να καταβάλλει χρήματα το Υπουργείο Οικονομικών σε μη συμβεβλημένα μέρη. Το Υπουργείο Οικονομικών έχει ευθύνη για την εκταμίευση του προϋπολογισμού στα Υπουργεία και επίσης όταν μια ΔΕΚΟ έχει προβλήματα κάνει αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου. Μία ΔΕΚΟ, για παράδειγμα η Ολυμπιακή, όταν αγοράζει αεροπλάνα τα πληρώνει το Υπουργείο Οικονομικών; Όχι.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΠΑΝΟΣ) ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Έχω κάνει υπουργός. Εάν το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους δεν απελευθερώσει το κονδύλι προς το υπουργείο, δεν έχει να πληρώσει.
ΜΑΡΤΥΣ (Νικόλαος Χριστοδουλάκης): Στο πλαίσιο εφαρμογής του προϋπολογισμού.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΠΑΝΟΣ) ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Το απελευθέρωσε, όμως, το κονδύλι μετά την πώληση.
ΜΑΡΤΥΣ (Νικόλαος Χριστοδουλάκης): Δεν σας είπα ότι «φυτρώνουν» τα χρήματα έτσι.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΠΑΝΟΣ) ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Ξέρετε γιατί σας ρωτάω; Η ΕΤΒΑ μετά από αυτό πού πουλήθηκε;
ΜΑΡΤΥΣ (Νικόλαος Χριστοδουλάκης): Στην Τράπεζα Πειραιώς.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΠΑΝΟΣ) ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Εσείς πού εργάζεστε τώρα;
ΜΑΡΤΥΣ (Νικόλαος Χριστοδουλάκης): Στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΠΑΝΟΣ) ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Στην Τράπεζα Πειραιώς δεν εργάζεστε;
ΜΑΡΤΥΣ (Νικόλαος Χριστοδουλάκης): Είμαι εξωτερικός σύμβουλος με δελτίο παροχής υπηρεσιών, όπως και σε πολλούς άλλους οργανισμούς.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΠΑΝΟΣ) ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Δεν είστε δωρεάν, είστε επί πληρωμή. Εσείς το βλέπετε αυτό νόμιμο και ηθικό; Δηλαδή, έχει γίνει αυτή η μεταβίβαση, πουλήθηκαν τα Ναυπηγεία στους Γερμανούς, η ΕΤΒΑ στην Πειραιώς και τώρα εσείς εργάζεστε, ως πρώην Υπουργός που υπογράψατε αυτά, στην Πειραιώς;
ΜΑΡΤΥΣ (Νικόλαος Χριστοδουλάκης): Επιτρέψτε μου να σας πω το εξής: Εγώ κάνω συμβουλευτικές εργασίες σε διάφορους οργανισμούς και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Μάρτυς (Παντελεήμων Καράκωστας): Πολύ. Όχι με την πολιτική, ήμουν στον αντιστασιακό αγώνα, ήμουν πρόεδρος των συλλόγων όλης της δυτικής Γερμανίας είχα μια δράση, γι’ αυτό και πέρασα πολλά έξω και εδώ στην Ελλάδα μου είχαν απαγορεύσει την είσοδο….
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΪΒΑΛΙΩΤΗΣ: Όχι, πού τον ξέρατε τον Λαλιώτη; Εγώ τον Τσοχατζόπουλο κατάλαβα πριν, ξέρατε και τον Λαλιώτη;
ΜΑΡΤΥΣ (Παντελεήμων Καράκωστας): Ναι, μα τον Λαλιώτη τον γνώρισα από τον Τσοχατζόπουλο, δεν ήξερα τον Λαλιώτη. Δεν ήταν μαζί μου στη Γερμανία ο Λαλιώτης, ήταν πιο μικρός, ο Λαλιώτης ήταν μικρότερος, πολύ μικρότερος. Αλλά στη Χαριλάου Τρικούπη, εκεί γνωριστήκαμε, όταν γύρισα εγώ από το εξωτερικό, ο Κώστας Λαλιώτης μου λέει: «Κοίταξε, βοήθησε, σε παρακαλώ, εκεί» και με έστειλε στον Παπανικολάου και ήταν και κάποιος Τρεπεκλής θυμάμαι τότε.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΪΒΑΛΙΩΤΗΣ: Κομπίνες;
ΜΑΡΤΥΣ (Παντελεήμων Καράκωστας): Βέβαια, γίνανε, πάντα γίνονται κομπίνες…
Γινόντουσαν, να σας πω ένα παράδειγμα, το αεροδρόμιο, που έγινε από την HOCHTIEF, δεν έπρεπε να γίνει από την HOCHTIEF. Έπρεπε να γίνει από την Aéroports de Paris. Τα ξέρω, γιατί εγώ αναμείχθηκα στο κονσόρτσιουμ τότε εκείνη την εποχή. Οι Γάλλοι είχαν κάνει μια πολύ πιο φτηνή προσφορά και πιο έξυπνο αεροδρόμιο και πιο λειτουργικό. Και ανετράπη το θέμα τότε, και ανετράπη και η Κυβέρνηση, εξαιτίας της HOCHTIEF και απ’ ό,τι έχω ακούσει και λόγω του Ο.Τ.Ε. τότε, που ήταν το θέμα με τα ψηφιακά, τι ήταν. Θέλω να πω, λοιπόν, ότι ακολούθησε ένας ορυμαγδός σκανδάλων και παρατυπιών, τα οποία εγώ ήμουν στη μέση, με ποια έννοια, εγώ έκανα τη δουλειά μου, πλήρωνα τα ταξίδια μου από την τσέπη μου, να τα λεφτά που ερχόντουσαν στην Τράπεζα Πειραιώς, και δεν είδα στο τέλος δουλειά και έμεινα εγώ να χαλάσω τα λεφτά που είχα βγάλει και να μείνω στη φάση αυτή που είμαι τώρα, που τώρα ανά πάσα στιγμή μπορεί κάποιος να δει πού βρίσκομαι εγώ.
Σήμερα δίνουν πάλι δωράκι στον Σάλλα την Αγροτική…!
ΠΗΓΕΣ