Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

Το απόκρυφο μυστικό του Τζανακόπουλου

MYKONOS LIVE TV

 

Η διευθύντρια του γραφείου του Πιέρ Μοσκοβισί και η γνωριμία τους

Παρότι βγαίνουν διαρκώς νέα μοντέλα, εδώ δεν υπάρχουν λέξεις που να μπορούν να αποδώσουν το μεγαλείο της φύσης. Αυτό το κορίτσι που θα μπορούσε να είχε επιβιώσει σε ένα τροπικό δάσος  ανάμεσα σε άγρια θηρία τα οποία θα ένιωθαν δέος για την ομορφιά της βρέθηκε στην Μύκονο-που αλλού;
Μόνο που δεν βρέθηκε εδώ τυχαία. Τυχαία δεν είναι και η ίδια βέβαια. Πρόκειται για την διευθύντρια του γραφείου του Επιτρόπου Οικονομικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ενώσεως Πιερ Μοσκοβισί και φίλη της συζύγου του. Παρότι από το Μέγαρο Μαξίμου θα ήθελαν να σταματήσουμε εδώ την περιγραφή δεν θα το κάνουμε.
Η Κλωντίν κατάφθασε στη Μύκονο για τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Τζανακόπουλο με τον οποίο διατηρεί πολιτικό δεσμό από τότε που ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Παυλόπουλος έβαλε τον Αλέξη και τον Τζανακόπουλο στο γραφείο του Πιέρ με τις καλύτερες συστάσεις. Ο Τζανακόπουλος μόλις είδε την Κλωντίν ανακάλυψε την πεμπτουσία του καπιταλισμού-τα είδε όλα. Εκτοτε δεν χάνουν ευκαιρία να συναντιούνται και να αναλύουν τον ρόλο της Αριστεράς σε μια Ευρώπη χωρίς σύνορα. Για ξεκάρφωμα η Κλωντίν έχει μαζί της στην Μύκονο έναν μπαγλαμά που δεν πιάνει μία μπροστά στον Τζανακόπουλο.

Για την Κλωντίν θα γράψει ο Πέτρος Νάζος στο  Μykonos Live TV: Μις Κορμί και Μις Μπικίνι! Αν υπήρχαν αυτοί και άλλοι τέτοιοι τίτλοι, θα τους κέρδιζε με τα τσαρούχια! Δεν έχουμε απονείμει ποτέ δύο ή περισσότερα βραβεία σε μια αιθέρια ύπαρξη αλλά για χάρη της θα κάνουμε μια εξαίρεση. Ο λόγος για καστανόξανθη καλλονή που εμφανίστηκε στην Ψαρρού και ανέβασε θερμοκρασίες. Φορώντας γαλάζιο μπραζίλιαν μπικίνι που αναδείκνυε το καλλίγραμμο κορμί της, έγινε το επίκεντρο στις ανδρικές συζητήσεις για την ομορφιά και το περπάτημά της και έκανε όλα τα αρσενικά που δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα διακοπές να θέλουν να πάνε επειγόντως στην Μύκονο. Δείτε το βίντεο του Mykonos Live TV και θα καταλάβετε!

Υπάρχει πυρήνας υποστηρικτών του Σόιμπλε;

 

Όποιος δεν βλέπει ότι μας πάνε απευθείας στο σχέδιο Σόιμπλε, πάσχει από αχρωματοψία, ζει σε έναν ασπρόμαυρο κόσμο που οι άνθρωποι μοιάζουν με καρτούν. Μόνο εκεί μπορούν να προβάλουν στον καθρέπτη τα βράδια - κατά μόνας- υπουργικά κουστούμια ή να ονειρεύονται ότι επιστρέφουν καβάλα σε άσπρο άλογο. Ο δόκτορας τρίβει τα χέρια του. Η ανίκητη βλακεία μας θα φέρει τον θρίαμβό του.
Εύλογα αναρωτιόμαστε! Υπάρχει σε αυτή την χώρα πυρήνας υποστηρικτών του Δόκτορος Σόιμπλε; Αλλιώς πως μπορούμε να δεχτούμε ότι κάποιοι κάνουν ό,τι περνάει από το χέρι τους για να δικαιώσουν τους Γερμανούς που θα επιθυμούσαν αυτή την στιγμή την – προσωρινή – έξοδο της χώρας από το ευρώ;
Εδώ υποστηρίζουν ακόμη και στα σοβαρά ότι η είσοδος της Ελλάδας στα μνημόνια ήταν θέμα συνωμοσίας του διεθνούς παράγοντα. Της λέσχης τάδε, των Εβραιομασόνων τραπεζιτών και άλλων εχθρών του ελληνισμού που ήθελαν να μας κλέψουν τον ήλιο και την θάλασσά μας. Να μην επαναλαμβάνουμε τα ίδια και τα ίδια. Έφτασαν στο σημείο να ταλαιπωρούν με συνεχείς δικαστικές διώξεις έναν δημόσιο υπάλληλο, τον κ. Γεωργίου, επειδή αλλιώς δεν στεκότανε το αφήγημά τους. Κι έπειτα αναρωτιόμαστε για ποιον λόγο έχουν «στραβώσει» οι Ευρωπαίοι. Δεν ξέρουμε αν σας το είπαν. Δεν είναι μόνο ο κ. Σόιμπλε. Είναι κάτι περισσότερο. Απλά ο Σόιμπλε τα έλεγε αυτά από την αρχή…
Δεν φταίνε οι Γερμανοί που ψηφίζουμε κάθε φορά τις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις με το πιστόλι στον κρόταφο. Δεν φταίνε οι Γερμανοί που δεν έχουμε δημιουργήσει ένα δικό μας αναπτυξιακό πρόγραμμα, που δεν έχουμε πείσει τους συμπατριώτες μας να φέρουν τα λεφτά τους από το εξωτερικό (ούτε καν τους βουλευτές και τους υπουργούς της ίδιας της κυβέρνησης), που δεν επενδύουμε τα δικά μας λεφτά στην δική μας χώρα.
Δεν φταίνε οι άλλοι που έχουμε μετατρέψει μία καταπληκτική χώρα σε μία απέραντη χωματερή ιδεών και συμπεριφορών. Φταίει το ελληνικό πολιτικό σύστημα που παρέα με την «ηγεσία» της αστικής τάξης συμπεριφέρθηκαν ως πειρατές στην ίδια τους την χώρα. Γιατί θα πρέπει άραγε να μας λυπηθούν οι ξένοι, όταν εμείς δεν είμαστε σε θέση να λυπηθούμε ούτε καν τα παιδιά μας για το κακό που τους κάναμε;
Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ είναι κομμάτι αυτού του ελληνικού συστήματος που λειτούργησε ως δύναμη καταστροφής. Το κακό είναι ότι ένα κομμάτι αυτής της ριμάδας της ηγεσίας της… αστικής τάξης δραπέτευσε επιχειρηματικά στο Λονδίνο και στην Σιγκαπούρη, οπότε έσπευσαν να βρουν ό,τι χειρότερο είχε απομείνει στην εγχώρια αγορά προς «συνεργασία». Δεν υπήρξαν ούτε καν εκλεκτικοί στις επιλογές τους…
Ποιος μας λέει ότι η επόμενη κυβέρνηση δεν θα είναι μία από τα ίδια; Δεν το ξέρουμε. Μόνο να ελπίζουμε μπορούμε. Και να παρακαλάμε τον Θεό να δίνει φώτιση στον αυριανό πρωθυπουργό να μην κάνει υπουργούς εκείνους που τα βράδια προβάλουν το κουστούμι τους, έχοντας παραμάσχαλα τα πρώτα νομοσχέδια της νέας κυβέρνησης. Επειδή, μάλλον θα έχουν γραφτεί στο πόδι. Κι αυτό δεν θα μπορέσουμε να το αντέξουμε.

Νέα πρόσωπα, φρέσκα πρόσωπα και ο Θεός βοηθός. Με φθαρμένα υλικά δεν φτιάχνονται άφθαρτες κυβερνήσεις.
Θανάσης Μαυρίδης
thanasis.mavridis@liberal.gr

Η νέα (όσο και παλιά) γερμανική γραμμή: Αποδέχεστε το «βιώσιμο χρέος» ή διαλέγετε την έξοδο

 

Η νέα (όσο και παλιά) γερμανική γραμμή: Αποδέχεστε το «βιώσιμο χρέος» ή διαλέγετε την έξοδο
Του Βασίλη Γεώργα

Οι Γερμανοί μας το λένε και πάλι ξεκάθαρα. Αν θέλουμε μείωση του χρέους κατά τρόπο που να ζημιώνει τους ίδιους και τους υπόλοιπους ευρωπαίους, ιδού η πόρτα ιδού και το άλμα στο κενό. Στο ευρώ πάντως είναι αδιανόητο να παραμείνει η χώρα σύμφωνα με το Βερολίνο και τους υποστηρικτές της νέας ευρωπαϊκής αρχιτεκτονικής των πολλών ταχυτήτων, εφόσον η Ελλάδα επιμένει στη γραμμή ότι το χρέος της δεν είναι βιώσιμο και συνεχίσει να διεκδικεί κάποια «οριστική λύση».

Η οριστική λύση όπως την αντιλαμβάνεται ο ισχυρότερης πιστωτής της Ευρώπης είναι μπροστά μας και ακούει στο όνομα Σχέδιο Schaeuble. Διαγραφή του μέρους εκείνου των δανείων που, θεσμικά πλέον (π.χ. στο Κλαμπ των Παρισίων), θα κριθούν μη βιώσιμα, και επιστροφή στο εθνικό νόμισμα. «Προσωρινά» ή για πάντα, μικρή σημασία έχει να το συζητά κανείς, καθώς η έννοια του εφήμερου χρησιμοποιείται περισσότερο ως προπέτασμα καπνού για να καλυφθούν από πίσω τα υπόλοιπα.

Το γεγονός ότι η πρόταση επανέρχεται στο τραπέζι από τον επικεφαλής του γερμανικού κόμματος των Φιλελευθέρων Christian Lindner, έχει μεγαλύτερη αξία από αυτή που θα είχε αν την επαναλάμβανε κάποιο από τα κόμματα της ευρωπαϊκής ριζοσπαστικής αριστεράς ή το γερμανικό Die Linke, που πολλές φορές στο πρόσφατο παρελθόν έχουν υποστηρίξει αντίστοιχες θέσεις (διαγραφή χρέους, έξοδος από το ευρώ κλπ) για λογαριασμό του ΣΥΡΙΖΑ.

Με μεγάλες πιθανότητες ο Lindner, θα είναι ο κυβερνητικός εταίρος των χριστιανοδημοκρατών στην επόμενη γερμανική Βουλή καθώς οι δημοσκοπήσεις του δίνουν ένα σταθερό διψήφιο ποσοστό άνω του 10%. Συνεπώς το Plan B που υπάρχει ήδη στο τραπέζι από τον γερμανό υπουργό Οικονομικών, ισχυροποιείται και εξελίσσεται όλο και περισσότερο πιο κοντά στα πρότυπα υλοποίησης της ιδέας των «ομόκεντρων κύκλων». Η διαφοροποίηση σε σύγκριση με το Σχέδιο Schaeuble συνίσταται στο ότι ακόμη κι αν μελλοντικά συμφωνηθεί έξοδος από το ευρώ για την Ελλάδα, η χώρα θα μπορεί να παραμείνει μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και θα συνεχίσει να λαμβάνει κοινοτικά κονδύλια όχι ως δάνεια αλλά ως χρηματοδοτική στήριξη, ώστε να υποστηριχθεί η ανάκαμψή της…

Είναι ένα σχέδιο που αν το συνδυάσει ταυτόχρονα κανείς με το κλίμα που καλλιεργείται για τον «ζουρλομανδύα (ο χαρακτηρισμός ανήκει στον οικονομολόγο του Ινστιτούτου Peterson, Jeromin Zettelmeyer) των πρωτογενών πλεονασμάτων ως το 2060 και της τεράστιας πρόκλησης/αδυναμίας που αντιμετωπίζει η Ελλάδα να επιτυγχάνει μόνιμα υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης εν μέσω λιτότητας, πλασάρεται περίπου ως «ονειρική απάντηση στον εφιάλτη του μέλλοντος μας.

Είναι προφανές ότι μέχρι σήμερα η συζήτηση για το ελληνικό χρέος είχε τα χαρακτηριστικά βόλτας στην παιδική χαρά. Παρά τις εντάσεις και τις διαφωνίες μεταξύ της ελληνικής κυβέρνησης, των Ευρωπαίων και του ΔΝΤ, το μόνο συνέβαινε είναι να κλωτσιέται το ντενεκεδάκι λίγο παραπέρα. Όλοι αντιλαμβάνονται ότι οι αποφάσεις που έχουν ληφθεί είναι «λίγες», αλλά είναι πολιτικά και οικονομικά αδύνατον αυτή τη στιγμή -και μέχρι να διαμορφωθούν όλες οι προϋποθέσεις- να αποδεχθεί η Ευρώπη μια λύση μόνο για την Ελλάδα που θα οδηγούσε σε περαιτέρω διαγραφή του χρέους κατά 100-150 δισ. ευρώ.

Μετά τις γερμανικές εκλογές, αυτό θα αρχίζει να αλλάζει δραματικά γιατί θα έχουμε μπει πλέον στην εποχή των μεγάλων αποφάσεων που θα αφορούν συνολικά στην Ευρώπη, τη δομή και τους μηχανισμούς που θα πρέπει να αποκτήσει στο μέλλον. Ο κίνδυνος να παρασυρθούμε σε καταστροφικές αποφάσεις αν υπερισχύσει στο εξωτερικό η ιδέα ότι η Ελλάδα είναι «χαμένη περίπτωση», αλλά κυρίως αν εντός της Ελλάδας συνεχίσουμε να αλληθωρίζουμε σε εύκολες λύσεις, θα γίνει πολύ μεγαλύτερος από ό,τι είναι σήμερα.

Ακόμη κι αν η σημερινή κυβέρνηση έχει πλέον μάτια και βλέπει πόσο συνέβαλε με την πολιτική της στην επιδείνωση της βιωσιμότητας του χρέους την τελευταία διετία, από τη στιγμή που επιμείνει στην γραμμή ότι το χρέος δεν «βγαίνει» και πρέπει να μειωθεί σε βάρος των υπόλοιπων κρατών μελών, θα βρει στη νέα τάξη πραγμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης πολλούς πρόθυμους θιασώτες του «Σχεδίου Schaeuble» για να υποστηρίξουν το αίτημα της.

Το ερώτημα είναι θέλει πραγματικά να οδηγήσει τα πράγματα εκεί και να κάνει το αφήγημα του χρέους πραγματικό μαρτύριο για όλους τους υπόλοιπους;

Ο τρόπος που κλέβουν τα λεφτά των χαμηλοσυνταξιούχων

 


Γίνεται μείωση επί ενός μη πραγματικού ποσού, με αποτέλεσμα να καταβάλλεται στον συνταξιούχο μικρότερο ποσό από τη σύνταξη που δικαιούται


«Γίνεται μείωση επί ενός μη πραγματικού ποσού, με αποτέλεσμα να καταβάλλεται στο συνταξιούχο μικρότερο τελικό ποσό σύνταξης από εκείνο που κατά νόμο δικαιούται» σημείωνε χαρακτηριστικά ο Συνήγορος του Πολίτη, τονίζοντας ότι «εγείρονται ζητήματα νομιμότητας που καθιστούν αναγκαία την αναδρομική απόδοση στους συνταξιούχους των ποσών που έχουν κρατηθεί παρανόμως».

Ο λάθος υπολογισμός αφορούσε τις κρατήσεις (πχ. ΑΚΑΓΕ, ειδική εισφορά) που έγιναν επί του αρχικού μικτού ποσού και όχι επί του νέου μειωμένου ποσού με αποτέλεσμα μετά τον πρόσφατο επανυπολογισμό των επικουρικών και τη μείωση του μερίσματος, η απώλεια για τους συνταξιούχους να τριπλασιαστεί.

Καμιά διάθεση όμως δε φαίνεται να έχει το υπουργείο Εργασίας για διόρθωση των λαθών τα οποία έγιναν (όπως υποστηρίζουν στελέχη της ασφάλισης) μετά λόγου γνώσης και με προφορικές εντολές προς την ΗΔΙΚΑ.

Επιπλέον νέα λάθη και καθυστερήσεις στερούν από χιλιάδες δικαιούχους την επικουρική τους σύνταξη. Καμία επικουρική δεν έχει εκδοθεί από την 1/1/2015 καθώς ο «περιβόητος» μαθηματικός τύπος των νέων επικουρικών ,έχει «λοξοδρομήσει» πάλι μεταξύ ΕΛΣΤΑΤ, Ενιαίας Αναλογιστικής Αρχής και διεύθυνσης Ασφάλισης.

Ο ΣΥΡΙΖΑ ακύρωσε τον μαθηματικό τύπο που είχε εκδοθεί από την προηγούμενη Κυβέρνηση το 2013, «λόγω εμπάθειας και ιδεοληψίας». Σύμφωνα με το άρθρο 96 του Ν. 4387/2016 (Νόμος Κατρούγκαλου), θα έπρεπε ήδη - εδώ και 11 μήνες - να έχει εκδοθεί ο απαραίτητος μαθηματικός τύπος με τις αναγκαίες τεχνικές παραμέτρους για τον υπολογισμό όλων των επικουρικών συντάξεων - από 1/1/2015 - που υπολογίζονται στη βάση του μοντέλου της Νοητής Κεφαλαιοποίησης.

 Όμως και πάλι ο μαθηματικός τύπος έχει κολλήσει στην ΕΛΣΤΑΤ που υποστηρίζει ότι είχε ενημερώσει εγγράφως από το 2014 την Εθνική Αναλογιστική Αρχή ότι δεν είναι διαθέσιμες οι απαραίτητες μεταβλητές (ηλικία του επιζώντος συζύγου, μέσο πλήθος και ηλικία προστατευόμενων τέκνων των θανόντων, κ.α ) δεν που ζητούνται για τη διαμόρφωση του τύπου υπολογισμού των επικουρικών συντάξεων.

Αποτέλεσμα της ολιγωρίας είναι να έχουν συσσωρευτεί περίπου 129.000 εκκρεμείς αιτήσεις για καταβολή επικουρικής σύνταξης. Σύμφωνα με πληροφορίες, τέλος του μήνα η τις πρώτες ημέρες του Ιουλίου θα εκδοθεί η εγκύκλιος που θα προβλέπει το νέο μαθηματικό τύπο.

Ο νέος τρόπος υπολογισμού οδηγεί σε χαμηλότερες επικουρικές για τους νέους συνταξιούχους . Ωστόσο ήταν τόσο βαρύς ο πέλεκυς που έπεσε το Σεπτέμβριο –Οκτώβριο στους παλαιούς συνταξιούχους ώστε οι νέοι συνταξιούχοι που βγαίνουν σήμερα με το νέο καθεστώς, θα πάρουν υψηλότερες συντάξεις κατά 20%.

stontoixo.com

Μέχρι και ο "Θεός" Γκάλης υποκλίθηκε στις ΚΟΡΙΤΣΑΡΕΣ!

 

Η Εθνική Ελλάδας γυναικών προκρίθηκε για πρώτη φορά στα ημιτελικά του Eurobaskeτ και υποχρέωσε τον θρύλο του ελληνικού μπάσκετ να τους αφιερώσει ένα αποθεωτικό tweet!
Αυτή η ομάδα δεν... ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ τίποτα και αυτό το απέδειξε περίτρανα στον προημιτελικό με την Τουρκία, με την ομάδα του Κώστα Κεραμιδά να συντρίβει με 84-55 την αντίπαλό της και να παίρνει το εισιτήριο για τα ημιτελικά του Eurobasket της Τσεχίας για πρώτη φορά στην ιστορία της.
Τις τελευταίες ώρες οι Ελληνίδες παίκτριες γνωρίζουν την αποθέωση μέσω των social media ωστόσο ένα τιτίβισμα που έκανε την εμφάνισή του πριν λίγο έχει ιδιαίτερη βαρύτητα αφού προέρχεται από τον Νίκο Γκάλη!
Ο κορυφαίος Έλληνας μπασκετμπολίστας όλων των εποχών και εκείνος που έβαλε το άθλημα στα σπίτια όλων των Ελλήνων συγκλονίστηκε και εκείνος από την προσπάθεια των κοριτσιών και τον ανείπωτο θρίαμβο και σχολίασε στη σελίδα του στο Twitter:
"Συγχαρητήρια στις ΚΟΡΙΤΣΑΡΕΣ που μας γέμισαν χαρά με την πρόκρισή τους στον ημιτελικό του Eurobasket Γυναικών...."
 

Τα υπόλοιπα 113 προαπαιτούμενα έως και το β’ τρίμηνο του 2018

 

 
 
 
0
 
0

Οι απαιτήσεις των δανειστών έως το τέλος του προγράμματος

Παρεμβάσεις σε δημόσια οικονομικά, δημόσια διοίκηση, ενεργειακά, εργασιακά, ασφαλιστικό, αγορές προϊόντων, επιχειρηματικό περιβάλλον, υγεία, κοινωνική προστασία, παιδεία, δικαιοσύνη, ιδιωτικοποιήσεις.
Από την έντυπη έκδοση
Των Πάνου Κακούρη, Θανάση Αδαμόπουλου και Θάνου Τσίρου
Την υλοποίηση 113 προαπαιτούμενων, έως και το β’ τρίμηνο του 2018, καλείται να κάνει πράξη η κυβέρνηση, όπως προκύπτει από την έκθεση συμμόρφωσης της Κομισιόν που εκδόθηκε μετά την ολοκλήρωση της δεύτερης αξιολόγησης του τρίτου προγράμματος, που παρουσιάζει σήμερα η «Ναυτεμπορική».
Μεταξύ των παρεμβάσεων που πρέπει να υλοποιηθούν, ώστε να ολοκληρωθεί επιτυχώς το πρόγραμμα, είναι η ευθυγράμμιση των αντικειμενικών αξιών με τις τιμές αγοράς έως τον Δεκέμβριο, οι νέες αλλαγές στο καθεστώς του ΦΠΑ, η αλλαγή στον συνδικαλιστικό νόμο ώστε οι απεργίες να προκηρύσσονται με το 50% των μελών των σωματείων, πλήρης ανατροπή του χάρτη των κοινωνικών επιδομάτων, καθώς και το άνοιγμα όσων επαγγελμάτων παραμένουν ακόμη κλειστά.
Στον τομέα της Υγείας, καθιερώνεται ο οικογενειακός γιατρός έως τον Δεκέμβριο του 2017 και αναθεωρείται το πλαίσιο ελέγχου των δαπανών του ΕΟΠΥΥ.
Επίσης, αυξάνονται οι ώρες διδασκαλίας για τους δασκάλους και τους καθηγητές, αλλάζουν οι όροι χορήγησης των αναπηρικών και των οικογενειακών επιδομάτων, ενώ ορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις για την κινητικότητα στο Δημόσιο, καθώς και την επιλογή προϊσταμένων.
Ακόμη, εντός του Ιουλίου θα πρέπει να λήξει οριστικά το θέμα με τις χρεώσεις της ΔΕΗ ΔΕΗ+1,30% για τις Υπηρεσίες Κοινής Ωφέλειας (ΥΚΩ).
Συνολικά ο κατάλογος περιλαμβάνει 113 προαπαιτούμενα, εκ των οποίων τα 95 θα πρέπει να υλοποιηθούν μέσα στο 2017 στο πλαίσιο της 3ης και της 4ης αξιολόγησης.
Ιούνιος 2017
1. Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων: Υπογραφή «συμβολαίου απόδοσης» ανάμεσα στον υπουργό Οικονομικών και τον επικεφαλής της ΑΑΔΕ μέχρι τον Ιούνιο του 2017.
2. ΕΦΚΑ: Σύνταξη μέχρι το τέλος Ιουνίου κειμένου με τις απαιτούμενες ενέργειες για τη συγχώνευση του μηχανισμού είσπραξης ασφαλιστικών εισφορών του ΕΦΚΑ με τον μηχανισμό είσπραξης της ΑΑΔΕ μέχρι το τέλος του 2017.
3. Δημόσιες συμβάσεις: Συγκρότηση του Σώματος Επανεξέτασης Προσφυγών (σε πρώτο βαθμό) με στόχο να τεθεί σε λειτουργία μέχρι τον Ιούνιο του 2017.
4. Δημόσιες συμβάσεις: Μέτρα για τη βελτίωση του συστήματος δικαστικών προσφυγών στον τομέα των δημόσιων συμβάσεων.
5. Διαχείριση δημόσιων οικονομικών: Οι αρχές θα επιλέξουν μέχρι το τέλος Ιουνίου τον ανεξάρτητο ελεγκτή που θα ελέγξει τις πληρωμές του δημοσίου και τις καταβολές που έγιναν στο διάστημα από τον Ιούνιο του 2016 έως τον Δεκέμβριο του 2016 για την αποπληρωμή των ληξιπρόθεσμων οφειλών του Δημοσίου.
6. Συντάξεις: Επανυπολογισμός του 30% των αιτήσεων συνταξιοδότησης που υποβλήθηκαν από τις 13 Μαΐου 2016 μέχρι τον Δεκέμβριο του 2016 με βάση τα νέα δεδομένα του νόμου 4387/2016 (μέχρι το τέλος Ιουνίου 2017).
7. Εξορθολογισμός δαπανών υγείας: Σχέδιο αναδιάρθρωσης ακαδημαϊκών προγραμμάτων σπουδών και προγραμμάτων εκπαίδευσης στην ιατρική για να ενισχυθεί η εκπαίδευση στον χώρο της γενικής ιατρικής.
8. Επανεξέταση δαπανών: Ολοκλήρωση μελέτης για τον εξορθολογισμό των εκπαιδευτικών προνομίων και επιδομάτων μέχρι τον Ιούνιο του 2017.
9. Αναδιάρθρωση ληξιπρόθεσμων οφειλών: Μέχρι το τέλος Ιουνίου οι αρχές θα καλύψουν όλες τις θέσεις συντονιστών και θα εκδώσουν τις σχετικές αποφάσεις για να ενεργοποιηθεί ο νόμος του εξωδικαστικού συμβιβασμού.
10. Απλοποίηση εργατικής νομοθεσίας: Η τεχνική βοήθεια για την κωδικοποίηση της εργατικής νομοθεσίας θα ξεκινήσει τον Ιούνιο του 2017.
11. Αδήλωτη εργασία: Κατάρτιση νέου σχεδίου για στοχευμένους ελέγχους με βάση την ανάλυση κινδύνου.
12. Αγορές προϊόντων και επιχειρηματικό περιβάλλον: Μέχρι τον Ιούνιο οι αρχές θα υιοθετήσουν τις προτάσεις του ΟΟΣΑ για τη λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές.
13. Κλειστά επαγγέλματα: Δημοσίευση του Προεδρικού Διατάγματος για την απελευθέρωση του επαγγέλματος των μηχανικών.
14. Κλειστά επαγγέλματα: Δημοσίευση του Προεδρικού Διατάγματος για την απελευθέρωση του επαγγέλματος των μηχανικών δημοσίων έργων.
15. Κλειστά επαγγέλματα: Οι αρχές θα υιοθετήσουν μέσα στον Ιούνιο ένα πρώτο πακέτο μέτρων για να καταργήσουν αδικαιολόγητους περιορισμούς.
16. Διαρθρωτικά ταμεία: Οι Αρχές θα υιοθετήσουν έως τον Ιούνιο του 2017 i) νομοθετικές και διοικητικές πράξεις ή και άλλα κατάλληλα μέσα με ισοδύναμο αποτέλεσμα για τον εξορθολογισμό των διαδικασιών απαλλοτρίωσης στο πλαίσιο ενός νέου ενοποιημένου νομοθετικού πλαισίου, (ii) υποβάλλει στη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Πολιτικής πρόταση σχεδίου για ολοκληρωμένο γεωγραφικό και κτηματολογικό σύστημα πληροφοριών για τη διαχείριση και παρακολούθηση των απαλλοτριώσεων, περιλαμβανομένων των δαπανών τους, (iii) εξορθολογισμό και απλούστευση των διαδικασιών που σχετίζονται με αρχαιολογικά έργα με κωδικοποίηση της νομοθεσίας ή / και με άλλα κατάλληλα μέσα με ισοδύναμο αποτέλεσμα, συμπεριλαμβανομένης της εφαρμογής δεσμευτικών προθεσμιών για την έκδοση αδειών και iv) έκδοση κοινής υπουργικής απόφασης για τον καθορισμό, τη δημιουργία μητρώου εμπειρογνωμόνων για την εξασφάλιση της εποπτείας των συγχρηματοδοτούμενων έργων, όπως απαιτείται από το άρθρο 28.8 του νόμου 4314/2014.
17. Διαρθρωτικά ταμεία: Οι αρχές θα συμφωνήσουν με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή 15-20 μεγάλα εμβληματικά σχέδια για την περίοδο 2014-2020 για έγκριση και ολοκλήρωση.
18. Ενέργεια-ΔΕΗ: Όχι αργότερα από τον Ιούνιο θα γίνει προσαρμογή του ΥΚΩ κατόπιν πρότασης της ΡΑΕ ώστε το έλλειμμα της ΔΕΗ να καλυφθεί όχι αργότερα από τον Δεκέμβριο του 2022.
19. Ενέργεια: Μέχρι τον Ιούνιο η ΔΕΗ θα εισφέρει το 51% των μετοχών του ΑΔΜΗΕ σε εταιρεία Συμμετοχών. Η εταιρεία συμμετοχών θα καταθέσει φάκελο στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς ενώ η συναλλαγή θα γίνει γνωστή στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τις σχετικές άδειες.
20. Δίκτυα ενέργειας: Νέος μηχανισμός για τη χωρητικότητα των δικτύων σύμφωνα με τις οδηγίες της βοήθειας για την Ενέργεια και το Περιβάλλον.
21. Δίκτυα ύδρευσης: Η Ειδική Γραμματεία Υδάτων θα ενεργοποιήσει καινούργιο σύστημα συλλογής πληροφοριών.
22. Ιδιωτικοποιήσεις: Πρόσληψη συμβούλων μέχρι τον Ιούνιο του 2017 για τα υπολειπόμενα περιουσιακά στοιχεία που περιλαμβάνονται στο σχέδιο αξιοποίησης περιουσιακών στοιχείων του ΤΑΙΠΕΔ.
23. Ιδιωτικοποιήσεις – Ελληνικό: Έγκριση του Αναπτυξιακού Πλάνου από το Κεντρικό Συμβούλιο και προώθηση στα αρμόδια υπουργεία για επεξεργασία.
24. Ιδιωτικοποιήσεις: Η κυβέρνηση θα λάβει οριστικές αποφάσεις για τη μεταφορά της ΕΑΒ στην ΕΔΗΣ (Εταιρεία Δημοσίων Συμμετοχών).
25. Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας: Η Γενική Συνέλευση θα υιοθετήσει όσες ρυθμίσεις του εσωτερικού κανονισμού έχουν απομείνει σε εκκρεμότητα.
26. Δημόσια διοίκηση: Εκτέλεση της πρώτης άσκησης αξιολόγησης.
27. Δημόσια διοίκηση: Επιδόματα: Ευθυγράμμιση των επιδομάτων για τη βαριά και ανθυγιεινή εργασία με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό.
28. ΕΛΣΤΑΤ: Ενίσχυση της αυτονομίας του προέδρου της ΕΛΣΤΑΤ, αύξηση του προϋπολογισμού της ΕΛΣΤΑΤ από το 2018 κ.λπ.
Ιούλιος 2017 
29. Δημόσια έσοδα – Καταπολέμηση φοροδιαφυγής: Συνεργασία φορολογικών αρχών και δικαιοσύνης από το τέλος Ιουλίου του 2017.
30. Υγεία: Μείωση φαρμακευτικής δαπάνης: Συγκρότηση Επιτροπής Αξιολόγησης της Τεχνολογίας στην Υγεία με στόχο τη λειτουργία σχετικού Κέντρου Αξιολόγησης από τον Ιούλιο του 2018.
31. Αναδιάρθρωση ληξιπρόθεσμων οφειλών: Υιοθέτηση και των τελευταίων μέτρων για την ενεργοποίηση του νόμου για τον Εξωδικαστικό Συμβιβασμό σύμφωνα με τα όσα περιγράφονται στο Τεχνικό Μνημόνιο.
32. Αναδιάρθρωση ληξιπρόθεσμων οφειλών: Εγκαθίδρυση του επαγγέλματος του συντονιστή για τη διαχείριση των αιτήσεων στον μηχανισμό εξωδικαστικού συμβιβασμού και ολοκλήρωση του σχετικού μητρώου.
33. Επαγγελματική κατάρτιση: Συνεργασία υπουργείων Παιδείας και Εργασίας με ΟΑΕΔ για 4.000 θέσεις επαγγελματικής κατάρτισης και εκπαίδευσης τη διετία 2017-2018 και 2018-2019.
34. Επαγγελματική κατάρτιση: Αναθεώρηση του πλαισίου επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.
35. Αγορές προϊόντων – επιχειρηματικό περιβάλλον: Υιοθέτηση όλων των προτάσεων της Εργαλειοθήκης 3 με εξαίρεση 11 προτάσεις.
36. Αγορές προϊόντων – επιχειρηματικό περιβάλλον: Νέα νομοθεσία για τα λατομεία.
37. Αγορές προϊόντων και επιχειρηματικό περιβάλλον: Εκ των υστέρων αξιολογήσεις επιπτώσεων. Έως τον Ιούλιο του 2017, η κυβέρνηση θα αντιμετωπίσει τις εκκρεμούσες συστάσεις των εκ των υστέρων αξιολογήσεων που ξεκίνησαν τον Οκτώβριο του 2015 και θα υιοθετήσει ανάλογα μέτρα, σε συμφωνία με τα θεσμικά όργανα.
38. Χρήσεις γης: Υποβολή στο Συμβούλιο της Επικρατείας του Προεδρικού Διατάγματος για την εναρμόνιση της παλαιότερης νομοθεσίας με τον νόμο 4269/2014.
39. Διαρθρωτικά ταμεία: Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για όλες τις θέσεις στα διαρθρωτικά και επενδυτικά ταμεία.
40. Ιδιωτικοποιήσεις (Ελληνικό): Η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση.
41. Ιδιωτικοποιήσεις (Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας): Συμπλήρωση εσωτερικού κανονισμού.
42. Ιδιωτικοποιήσεις (Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας): Πλήρωση των κενών θέσεων στο Δ.Σ. του ΤΑΙΠΕΔ και διαχωρισμός των μελών σε εκτελεστικά και μη.
43. Ιδιωτικοποιήσεις (Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας): Το Δ.Σ. θα εξετάσει το θέμα του Δ.Σ. της ΕΤΑΔ.
44. Ιδιωτικοποιήσεις (Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας): Δημοσίευση του Στρατηγικού Πλάνου.
45. Ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί: Ολοκλήρωση της πλατφόρμας των ηλεκτρονικών πλειστηριασμών ώστε να καταστεί πλήρως λειτουργική έως το τέλος Ιουλίου.
46. Ανεξάρτητες Αρχές: Νέα νομοθεσία για τον εσωτερικό κανονισμό των ανεξάρτητων αρχών.
Αύγουστος 2017
47. Υγεία: Εφαρμογή του clawback: συμψηφισμός για την περίοδο 2013-2015 με τις εκτιμώμενες ληξιπρόθεσμες οφειλές (50% μέσα στον Αύγουστο 2017).
48. Ιδιωτικοποιήσεις (ΔΕΣΦΑ): Επιλογή του προτιμητέου υποψήφιου αγοραστή.
49. Ιδιωτικοποιήσεις (Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας): Ορισμός των μελών του Δ.Σ. της ΕΔΗΣ στα μέσα Αυγούστου.
50. Δημόσια διοίκηση (κινητικότητα): Περιγραφή επαγγελμάτων για την εφαρμογή του νέου σχεδίου κινητικότητας.
Σεπτέμβριος 2017
51. Δημόσια έσοδα (ΑΑΔΕ): Προσδιορισμός των οργανικών θέσεων σε μεσοπρόθεσμη βάση.
52. Δημόσια έσοδα (Τελωνεία): Εγκατάσταση των τριών scanners στα διεθνή αεροδρόμια.
53. Κοινωνική προστασία: Νομοθεσία για το επίδομα στέγασης.
54. Διατήρηση ρευστότητας: Λήψη μέτρων από την Τράπεζα της Ελλάδος ΕΛΛ+0,08% αν τα ιδιωτικά κεφάλαια δεν καλύψουν τις κεφαλαιακές ανάγκες των λιγότερο συστημικών τραπεζών (LSIs)
55. Αγορές προϊόντων και επιχειρηματικό περιβάλλον: Νέα νομοθεσία μέσα στον Σεπτέμβριο για τους τομείς εξόρυξης.
56. Κτηματολόγιο: Νέα νομοθεσία μέσα στον Σεπτέμβριο για τα γραφεία Κτηματολογίου.
57. Ενέργεια-φυσικό αέριο: Το ΚΥΣΟΙΠ κατόπιν εισήγησης της ΡΑΕ θα υιοθετήσει το μεσοπρόθεσμο σχέδιο (2017-2020) για την αγορά φυσικού αερίου.
58. Δίκτυα ύδρευσης: Νέα επιχειρηματικά σχέδια για την ΕΥΔΑΠ ΕΥΔΑΠ-2,33% και την ΕΥΑΘΕΥΑΠΣ+0,44% με την υποστήριξη της Τεχνικής Βοήθειας.
59. Ιδιωτικοποιήσεις (Εγνατία): Υποβολή για έγκριση της νέας πολιτικής για τα διόδια στην Εγνατία και τους κάθετους άξονες.
60. Ιδιωτικοποιήσεις (Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας): Αντικατάσταση των μελών του Δ.Σ. της ΕΤΑΔ αν κριθεί αναγκαίο.
61. Ιδιωτικοποιήσεις (Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας): Μεταφορά του πρώτου «πακέτου» ακινήτων κατόπιν συμφωνίας με τις αρχές.
62. Δημόσια διοίκηση (κινητικότητα): Εφαρμογή του νέου πλαισίου κινητικότητας μέσα στον Σεπτέμβριο.
63. Δημόσια διοίκηση (εκσυγχρονισμός): Προκηρύξεις για όλες τις γραμματείες υπουργείων.
64. Δημόσια διοίκηση: Επιλογή γενικών διευθυντών μέσα στον Σεπτέμβριο.
65. Δικαιοσύνη: Τροποποίηση του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας, του πτωχευτικού νόμου και άλλων σχετικών νόμων για να εξασφαλίσουν τα δικαιώματα των δανειστών σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές στην Ε.Ε.
66. Ανεξάρτητες αρχές: Προσαρμογή της νομοθεσίας για τις ανεξάρτητες αρχές συμπεριλαμβανομένων της Επιτροπής Ανταγωνισμού, της ΡΑΕ και της Ρυθμιστικής Αρχής Επιβατικών Μεταφορών.
Οκτώβριος 2017
67. Δημόσια οικονομικά: Ολοκλήρωση των λογιστικών της κεντρικής κυβέρνησης και υποβολής των νομικών κειμένων.
68. Κοινωνική προστασία: Εξορθολογισμός των εκπαιδευτικών επιδομάτων μέσα στον Οκτώβριο
69. Αγορά εργασίας: Ως βασικό προαπαιτούμενο για την επόμενη αξιολόγηση, θα απαιτείται η ψήφιση του 50% των μελών των πρωτοβάθμιων σωματείων για να προκηρυχθεί απεργία.
70. Δίκτυα ύδρευσης: Προετοιμασία για την ανάπτυξη ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος από την Ειδική Γραμματεία Υδάτων.
71. Ιδιωτικοποιήσεις (Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας): Ολοκλήρωση του εσωτερικού κανονισμού για θέματα μερισματικής και επενδυτικής πολιτικής μέσα στον Οκτώβριο.
72. Δημόσια διοίκηση – Συντονισμός: Συγκρότηση μηχανισμού συνεργασίας μεταξύ υπουργείων πριν από την υποβολή νομοθετικών προτάσεων.
Νοέμβριος 2017
73. Υγεία (Εφαρμογή του clawback): Συμψηφισμός για την περίοδο 2013-2015 με τις εκτιμώμενες ληξιπρόθεσμες οφειλές (ολοκλήρωση της διαδικασίας μέσα στον Νοέμβριο).
74. Κοινωνική προστασία: Μεταρρύθμιση των οικογενειακών επιδομάτων μέσα στον Νοέμβριο.
75. Κοινωνική προστασία: Μεταρρύθμιση αναπηρικών επιδομάτων – νέα νομοθεσία για τον καθορισμό των προϋποθέσεων απόδοσης των αναπηρικών επιδομάτων.
76. Κοινωνική προστασία: Μεταρρύθμιση των μεταφορικών επιδομάτων μέσα στον Νοέμβριο με εφαρμογή από το 2018 σε συνέχεια του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
77. Εκπαίδευση: Αλλαγή των ωρών διδασκαλίας ανά εκπαιδευτικό και της αναλογίας μαθητών ανά αίθουσα και μαθητών ανά δάσκαλο, με βάση τις βέλτιστες πολιτικές του ΟΟΣΑ.
78. Αγορά προϊόντων και επιχειρηματικό περιβάλλον (Εργαλειοθήκη 1): Υιοθέτηση όλων των προτάσεων για τα υλικά οικοδομών: συνολικά 372 τεχνικών προδιαγραφών σε υλικά οικοδομών.
79. Βιομηχανίες δικτύου (Ενέργεια): Τα δομικά μέτρα για την αποεπένδυση της ΔΕΗ στον τομέα λιγνίτη θα οριστικοποιηθούν μέσω της επίσημης κατάθεσης της συμφωνηθείσας δεσμευτικής προσφοράς από την Ελληνική Δημοκρατία στο DG COM.
80. Ιδιωτικοποιήσεις (Υπερταμείο): Η γενική συνέλευση θα εγκρίνει το στρατηγικό πλάνο.
81. Μάχη κατά της διαφθοράς. Οι αρχές θα τροποποιήσουν τη νομοθεσία για την εκπλήρωση των συστάσεων GRECO σχετικά με τη χρηματοδότηση των πολιτικών κομμάτων και των προεκλογικών εκστρατειών σε διάστημα ενός μήνα από την κατάθεση της έκθεσης GRECO.
Δεκέμβριος 2017
82. Φορολογικοί κώδικες. Οι αρχές μέχρι τον Δεκέμβριο του 2017 θα πρέπει:
α) να προβούν σε επανεξέταση με τη βοήθεια τεχνικής υποστήριξης όλων των φοροκινήτρων για επιχειρήσεις και την ενσωμάτωση των φοροαπαλλαγών, κατάργηση όσων χαρακτηρίζονται αναποτελεσματικές, ή άνισες,
β) αναθεώρηση με τη βοήθεια τεχνικής υποστήριξης του φορολογικού πλαισίου για τα οχήματα συλλογικών επενδύσεων και τους συμμετέχοντες βάσει των βέλτιστων πρακτικών στην Ε.Ε.,
γ) κωδικοποίηση και απλοποίηση της νομοθεσίας ΦΠΑ, ευθυγραμμίζοντάς τη με τον Κώδικα Φορολογικών Διαδικασιών και κατάργηση εκκρεμών κενών, περιλαμβανομένων όσων αναφέρονται στην αναθεώρηση της νομοθεσίας σχετικά με την επανεγγραφή και διαγραφή ΦΠΑ,
δ) ανάληψη τεχνικής αναθεώρησης των προβλέψεων μετά την τριετή εφαρμογή τους, καθορισμός προβλημάτων και κενών, προτάσεις τροποποιήσεων με στόχο την καλύτερη εφαρμογή και κατάργηση αντικρουόμενων προβλέψεων και
ε) αναθεώρηση προτιμητέας φορολογικής μεταχείρισης για τη ναυτιλιακή βιομηχανία υπό το φως των επισημάνσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τον Ιανουάριο 2018.
83. Φόροι ακινήτων. Οι αρχές με τη βοήθεια τεχνικής υποστήριξης θα νομοθετήσουν για τη διασφάλιση της ευθυγράμμισης του φόρου αντικειμενικών αξιών με τις τιμές αγοράς μέχρι τον Δεκέμβριο 2017.
84. Δημόσια έσοδα (ΑΑΔΕ): Όλο το προσωπικό που μετατίθεται στην ΑΑΔΕ θα εκτιμηθεί και τοποθετηθεί στις αρμόζουσες βαθμίδες.
85. Δημόσια χρηματοοικονομική διαχείριση. Προετοιμασία σχεδίου δράσης για τη βελτίωση της διαχείρισης των κρατικών εγγυήσεων βάσει διαγνωστικής έρευνας που θα προηγηθεί.
86. Συντάξεις. Ο ατομικός επανυπολογισμός των συντάξεων βάσει των νέων κανόνων θα πρέπει να οριστικοποιηθεί μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου.
87. Συντάξεις. Οι αρχές θα πρέπει να διασφαλίσουν πως μέχρι τον Δεκέμβριο το ΕΦΚΑ θα μπορεί να διατηρεί αυτόματα ηλεκτρονικά αρχεία για το ιστορικό υπηρεσίας των συνταξιούχων.
88. Συντάξεις: Να εκδοθούν μέχρι τον Δεκέμβριο του 2017 οι υπουργικές αποφάσεις του άρθρου 70 παρ. 2 και το Π.Δ. του άρθρου 52 του Ν. Κατρούγκαλου. Το άρθρο 52 αφορά τη λειτουργία του ΕΦΚΑ (μεταφορά προσωπικού, σύσταση νέων θέσεων, αρμοδιότητες γενικών διευθύνσεων κ.λπ.). Το άρθρο 70 παρ. 2 αφορά τον διαχωρισμό της περιουσίας φορέων που εντάχθηκαν στον ΕΦΚΑ.
89. Επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση (ΕΕΚ): Η κυβέρνηση θα υιοθετήσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την ανάπτυξη του ανθρώπινου κεφαλαίου (με τεχνική βοήθεια) έως τον Δεκέμβριο του 2017.
90. Κλειστά επαγγέλματα: Άρση των περιορισμών για τα εναπομείναντα κλειστά επαγγέλματα, έως τον Δεκέμβριο του 2017.
91. Βιομηχανίες δικτύου (Ενέργεια): Κατανομή δυνατοτήτων και διαχείριση συμφόρησης. Για τη σύζευξη της αγοράς την επόμενη μέρα (Ιταλία – Ελλάδα και Βουλγαρία – Ελλάδα), η Ελλάδα θα ενταχθεί στο σχέδιο σύζευξης της αγοράς της Ε.Ε. μέχρι τον Δεκέμβριο του 2017.
92. Εταιρείες ύδρευσης: Οι αρχές έως τον Δεκέμβριο του 2018 θα εκπονήσουν στρατηγικό σχέδιο για την ενίσχυση της διακυβέρνησης, της διοικητικής ικανότητας και της οικονομικής αυτονομίας των εταιρειών.
93. Ιδιωτικοποιήσεις (Ελληνικό): Οι Αρχές θα εκδίδουν το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για το Ολοκληρωμένο Σχέδιο Ανάπτυξης όχι αργότερα από έξι μήνες από την επίσημη υποβολή του, σύμφωνα με τη σχετική διάταξη του Ν. 4062/2012.
94. Δημόσια διοίκηση: Ολοκλήρωση των αξιολογήσεων στελεχών έως τον Δεκέμβριο του 2017.
95. Δημόσια διοίκηση: Ολοκλήρωση των διορισμών των Γενικών Διευθυντών μέχρι το Δεκέμβριο του 2017.
Α’ τρίμηνο  2018
96. Υγειονομική περίθαλψη: Εξορθολογισμός των δαπανών για την υγεία. Ο ΕΟΠΥΥ θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο παρέχει πρωτοβάθμια ιατρική περίθαλψη, εισάγοντας την υποχρεωτική εγγραφή του ασθενούς σε οικογενειακό γιατρό, έως την 1η Ιανουαρίου 2018.
97. Δίκτυα κοινωνικής ασφάλειας: Μεταρρύθμιση των παροχών αναπηρίας. Το πιλοτικό πρόγραμμα του συστήματος αξιολόγησης της λειτουργικής αναπηρίας θα κυκλοφορήσει μέχρι τον Ιανουάριο του 2018.
98. Αγορά εργασίας (Διαιτησία): Οι αρχές, σε διαβούλευση με τους κοινωνικούς εταίρους, θα επανεξετάσουν τις τρέχουσες διαδικασίες για διαμεσολάβηση και διαιτησία έως τον Φεβρουάριο του 2018.
99. Αδήλωτη εργασία: Να ολοκληρωθεί μέχρι τον Φεβρουάριο του 2018 η αυτόματη ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των βάσεων δεδομένων του υπουργείου Εργασίας, του υπουργείου Οικονομικών, του ΣΕΠΕ, του ΟΑΕΔ, του ΙΚΑ (ΕΦΚΑ) και της Ελληνικής Αστυνομίας.
100. Αγορά εργασίας: Το νέο πλαίσιο της Διαιτησίας, οι αρχές, αφού λάβουν υπόψη την ανεξάρτητη έκθεση, να δρομολογηθεί μέχρι τον Μάρτιο του 2018.
101. Βιομηχανίες δικτύου (Ενέργεια. NOME): Η πρώτη κοινή αξιολόγηση από τις αρχές και τα θεσμικά όργανα θα πραγματοποιηθεί τον Ιανουάριο του 2018.
102. Βιομηχανίες δικτύου (Ενέργεια): Το πλαίσιο κατανομής των δυνατοτήτων του δικτύου και των δυνατοτήτων και της διαχείρισης συμφόρησης, να ολοκληρωθεί έως την 1-1-2018.
103. Ιδιωτικοποιήσεις (Ελληνικό): Οι Αρχές θα ολοκληρώσουν όλες τις βασικές προϋποθέσεις (όπως καθορίζονται στη Συμφωνία Αγοράς Μετοχών), ώστε να ανοίξει ο δρόμος για το χρηματοοικονομικό κλείσιμο, εντός του πρώτου τριμήνου του 2018.
Β’ τρίμηνο 2018
104. Δημόσια οικονομικά: Ολοκλήρωση της ενσωμάτωσης του Συστήματος Πληροφόρησης για τη Δημοσιονομική Διαχείριση (FMIS) και του νέου Λογιστικού Σχεδίου, ώστε να εφαρμοστεί στον κρατικό προϋπολογισμό του 2019.
105. Κοινωνική ασφάλιση: Εναρμόνιση των κανόνων για τα επιδόματα αναπηρίας και κοινωνικής μέριμνας σύμφωνα και με τη μεταρρύθμιση των παροχών αναπηρίας έως τον Ιούνιο του 2018.
106. Κοινωνική ασφάλιση: Τον Μάιο του 2018 θα αναθεωρηθούν οι κανόνες παροχών αναπηρίας και κοινωνικής πρόνοιας, συμπεριλαμβανομένου του νόμου 4387/2016.
107. Κοινωνική ασφάλιση: Αναθεώρηση των παροχών αναπηρίας, με το νέο πλαίσιο να εφαρμόζεται μέχρι τα τέλη Ιουνίου του 2018.
108. Αγορές προϊόντων και επιχειρηματικό περιβάλλον. Οι αρχές θα επαναξιολογήσουν έως τον Ιούνιο του 2018 το νέο καθεστώς αδειοδότησης των επιχειρήσεων.
109. Ιδιωτικοποιήσεις (Εγνατία): Οι υπουργοί Υποδομών, Μεταφορών και Οικονομικών θα εκδώσουν, έως τον Απρίλιο του 2018, ΚΥΑ που θα καθορίζει τη νέα πολιτική διοδίων.
110. Δημόσια διοίκηση: Έως τον Απρίλιο του 2018 θα γίνει η επιλογή των νέων προϊσταμένων σε ολόκληρη τη δημόσια Διοίκηση.
111. Δημόσιες συμβάσεις: Οι αρχές θα συνεχίσουν να εφαρμόζουν τις δράσεις σχετικά με τις ηλεκτρονικές δημόσιες συμβάσεις στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης της Κομισιόν.
112. Ιδιωτικοποιήσεις (Εγνατία): Μέχρι την έγκριση της νέας πολιτικής τιμολόγησης διοδίων που θα εφαρμοστεί σε όλους τους σταθμούς διοδίων του αυτοκινητόδρομου και τους κάθετους άξονες, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής οποιουδήποτε νέου σταθμού διοδίων, θα εκδώσει προσωρινή Υπουργική Απόφαση, με την οποία θα θέσει σε λειτουργία τους σταθμούς αυτούς, με την τρέχουσα τιμολόγηση.
113. Υπερταμείο Αποκρατικοποιήσεων: Το ΥΠΟΙΚ χρησιμοποιώντας την τεχνική βοήθεια του Υπερταμείου ή άλλου εμπειρογνώμονα, θα επανεξετάζει σε τακτική βάση το χαρτοφυλάκιο ακινήτων που ανήκουν στο κράτος, καθώς και το χαρτοφυλάκιο των κρατικών επιχειρήσεων (συμπεριλαμβανομένων των νεοσυσταθέντων). Το κράτος μεταβιβάζει στο Υπερταμείο τα περιουσιακά στοιχεία που πληρούν τις προδιαγραφές.

Απλοί τρόποι να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σύστημα του παιδιού

  ΠΑΙΔΙ  |  10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020 | 06:00  |  IMOMMY TEAM Ειδικά αυτήν την περίοδο που η πανδημία του κοροναϊού απειλεί την υγεία ...