Δευτέρα, 28 Μαΐου 2012
Προς κατεδάφιση το Badminton στο Γουδή..
Σε τροχιά κατεδάφισης μπαίνουν οι εγκαταστάσεις του «Badminton» στην περιοχή Γουδή που χρησιμοποιήθηκαν στους Ολυμπιακούς Αγώνες για διάφορα αθλήματα και τα τελευταία χρόνια έχουν παραχωρηθεί σε ιδιώτες και αξιοποιούνται για πολιτιστικές εκδηλώσεις (μουσικές, θεατρικές, συνέδρια κ.λπ.).
Η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας, κάνοντας δεκτή...
σχετική αίτηση πολιτιστικού σωματείου και κατοίκων της ευρύτερης περιοχής, ακύρωσε την οικοδομική άδεια που εκδόθηκε το 2006 (και την αναθεώρησή της το 2007) που επέτρεψε να μετατραπούν οι προσωρινές (λυόμενες) εγκαταστάσεις σε μόνιμες, ώστε να μπορούν να εξυπηρετήσουν άλλου είδους μεταολυμπιακές χρήσεις! Ετσι το κτίριο θεωρείται πλέον αυθαίρετο και κατεδαφιστέο, ενώ είναι βέβαιο ότι θα προκύψουν οικονομικές αξιώσεις αποζημίωσης από την εταιρεία που το εκμεταλλεύεται, με βάση σύμβαση 20ετούς παραχώρησης από την εταιρεία «Ολυμπιακά Ακίνητα ΑΕ».
Περισσότερα στο: ethnos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.