ΕΚΠΟΙΖΩ: Συναγερμός για εξαπάτηση οφειλετών
Τα ολοένα αυξανόμενα περιστατικά εξαπάτησης υπερχρεωμένων οφειλετών από "ειδικευμένα" γραφεία , καταγγέλλει η «Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής», ζητώντας από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή να ασκήσει άμεσα ελέγχους και να επιβάλ κυρώσεις σε όσους εκμεταλλεύονται το Ν. 3869/2010 για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά.
"Όσο η στάση των τραπεζών δεν οδηγεί σε καμία ουσιαστική λύση των προβλημάτων των υπερχρεωμένων οφειλετών, τόσο ξεφυτρώνουν ολοένα και περισσότεροι ...διαμεσολαβητές εξωδικαστικού συμβιβασμού ή ακόμα και δικαστικής συνδρομής" σημεώνει η ΕΚΠΟΙΖΩ σε ανακοίνωσή της και υπενθυμίζει ότι σύμφωνα με το Ν. 3869/2010, η προσπάθεια εξωδικαστικού συμβιβασμού πραγματοποιείται με τη συνδρομή του Συνηγόρου του Καταναλωτή, του Μεσολαβητή Τραπεζικών Επενδυτικών Υπηρεσιών, των Ενώσεων Καταναλωτών και φορέων που έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή και των δικηγόρων.
Τους τελευταίους μήνες η ΕΚΠΟΙΖΩ έχει λάβει δεκάδες καταγγελίες για γραφεία συμβούλων που, χωρίς καμία νομιμοποίηση, όπως καταγγέλλει, ζητούν μεγάλες χρηματικές προκαταβολές και αμοιβές ανά οφειλέτη για τη «διαμεσολάβηση» για εξωδικαστικές ρυθμίσεις και παροχή συμβουλών σε σχέση με τον νόμο για τη ρύθμιση οφειλών. Μάλιστα, καταγγέλλεται ότι τα γραφεία αυτά καλούν στην τύχη από τον τηλεφωνικό κατάλογο και ρωτούν αν υπάρχει στην οικογένεια άτομο ή γνωστός που έχει χρέη σε τράπεζες.
Η ΕΚΠΟΙΖΩ καλεί και τους δανειολήπτες να είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικοί με όσες διαφημίσεις αναφέρονται σε «διαμεσολαβητές» δανείων, εξωδικαστικού συμβιβασμού κτλ. και να εμπιστεύονται μόνον τους φορείς που έχει ανακοινώσει η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στην ιστοσελίδα της (www.efpolis.gr ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:
Ιταλία: 5χρονη που είχε παγιδευτεί μετά το σεισμό, σώθηκε από...λάθος τηλεφώνημα
Βουτιά θανάτου από νεαρή γυναίκα στον Ισθμό
Απειλείται με απέλαση Αλβανός δημοσιογράφος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.