Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Κλείνει ο Ερυθρός Σταυρός στα Γρεβενά


Κλείνει ο Ερυθρός Σταυρός στα Γρεβενά

  • 0
     
 Κλείνει ο Ερυθρός Σταυρός στα Γρεβενά
Κλείνει το τμήμα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού στα Γρεβενά με την τοπική πρόεδρο Μαρία Λιοπιάρη, να έχει ήδη κοινοποιήσει την παραίτησή της στον γενικό πρόεδρο Ανδρέα Μαρτίνη. Η μέχρι πρότινος πρόεδρος στα Γρεβενά, μίλησε σήμερα το πρωί στον StarFm 93,3 για την απόφασή της.
«Η Γραμματέας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Ελλάδος κα Δημητρίου, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε μαζί μου την Πέμπτη (24/5), ζήτησε να φύγουμε από τον συγκεκριμένο χώρο και να τον παραδώσουμε στο Νοσοκομείο Γρεβενών για να το χρησιμοποιήσει για να στεγάσει το ΕΚΑΒ… Λυπάμαι που θα αφήσουμε τους συνανθρώπους μας χωρίς τη βοήθειά μας αλλά δεν μπορεί να μας λένε πως προσβάλλουμε το κύρος του ΕΕΣ. Η απόφασή μου είναι αμετάκλητη και από τον Σεπτέμβρη θα μπορέσουμε από άλλο πόστο (όχι του ΕΕΣ) να προσφέρουμε βοήθεια στους συνανθρώπους μας… Τελικά αποδείχθηκε ότι δεν θέλουνε τον έντιμο και τον ηθικό άνθρωπο», δήλωσε στον ραδιοφωνικό σταθμό κλεινοντας την πορεία της στον ΕΕΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Απλοί τρόποι να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σύστημα του παιδιού

  ΠΑΙΔΙ  |  10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020 | 06:00  |  IMOMMY TEAM Ειδικά αυτήν την περίοδο που η πανδημία του κοροναϊού απειλεί την υγεία ...