Σπίτι τους... - Εκτός Euro Κονέ και Τζιόλης
Από Newsit.gr | NewsIT – 5 ώρες πριν
Ο Φερνάντο Σάντος ανακοίνωσε στους παίκτες την επιλογή του για την τελική φάση του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος. Ο Παναγιώτης Κονέ και ο Αλέξανδρος Τζιόλης θα επιστρέψουν στην Ελλάδα αφού είναι οι δύο ποδοσφαιριστές που έμειναν εκτός.
Για τον Κονέ, μετά και την αποβολή του στο φιλικό κόντρα στη Σλοβενία ο αποκλεισμός του ήταν μάλλον αναμενόμενος. Ο δεύτερος που έμεινε εκτός της 23άδας είναι ο Αλέξανδρος Τζιόλης που είχε ελάχιστες συμμετοχές τη φετινή σεζόν.
Η ΕΠΟ θα στείλει στην UEFA τη λίστα με τους 23 παίκτες που θα ταξιδέψουν στην Πολωνία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.