Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Επιτέλους τόπλες η Ελευθερία Ελευθερίου


έμπτη, 13 Σεπτεμβρίου 2012

Επιτέλους τόπλες η Ελευθερία Ελευθερίου

Αποχαιρετά το καλοκαίρι με μία σέξι φωτογράφιση με μαγιό στο πρώτο φθινοπωρινό τεύχος του περιοδικού Status.

Στη συνέντευξή της στον Θεοδόση Μίχο, μιλάει για την απόφασή της να γίνει τραγουδίστρια, τον διαγωνισμό της Eurovision, για το...
πώς αισθάνεται με την εμφάνισή της και με την πρώτη της σέξι φωτογράφιση.

"Γιατί να μην κάνω μία sexy φωτογράφηση; Μου αρέσει να παίζω με την εικόνα μου, για να μην με βαρεθώ κι εγώ η ίδια. Μου λένε συχνά ότι φαίνομαι πολύ σέξι. Γιατί; Κακό είναι; Τι πρέπει να κάνω δηλαδή, να φοράω ταγιέρ και μακριά φουστάνια; Πως θα βγω στην παραλία, αν όχι με μαγιό;



Γιατί να νιώσω περίεργα αν κάποιος που θα με δει στο δρόμο μπορεί να με έχει δει και σε αυτή τη φωτογράφηση για το Status; Δε θα έκανα ποτέ κάτι για το οποίο μετά θα ντρεπόμουν. Μου έχουν κάνει αρκετά κομπλιμέντα στη ζωή μου. Αυτό όμως που μου αρέσει περισσότερο, είναι όταν με λένε τσαμπουκά και πεισματάρα. Είναι το ατού μου".




Διαβάστε περισσότερα: http://www.enimerwsi.gr/2012/09/blog-post_9115.html#ixzz26W1QC8pz

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Απλοί τρόποι να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σύστημα του παιδιού

  ΠΑΙΔΙ  |  10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020 | 06:00  |  IMOMMY TEAM Ειδικά αυτήν την περίοδο που η πανδημία του κοροναϊού απειλεί την υγεία ...