
TΙΜΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΙ ΜΑΣ είναι η επιτυχία που έχει το«Πρώτο Θέμα» με τα ΚΟΥΠΟΝΙΑ εκπτώσεων, τόσο για το σούπερ μάρκετ όσο και για τα καύσιμα (από σήμερα)! Δεν είναι μόνο η αποδοχή του κόσμου που μας στηρίζει, αλλά και η βαθιά πεποίθηση και το αίσθημα ικανοποίησης ότι επιστρέφουμε ΠΙΣΩ ΚΑΤΙ από τα 2 ή τα 4 ευρώ που μας πληρώνει ο αναγνώστης. ✖✖✖ Αυτά έχει σήμερα ανάγκη ο κόσμος κι έτσι βοηθάμε όσο μπορούμε, για να καταλαβαίνει ο πολίτης που μας τιμά κρατώντας μας στην πρώτη θέση, ενάντια σε θεούς και δαίμονες, ότι αντιλαμβανόμαστε τι σημαίνει σήμερα να βάζεις το χέρι στην τσέπη για μια εφημερίδα. ✖✖✖ Γι’ αυτό θέλουμε να δείξουμε πόσο τον ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ και να βοηθήσουμε στο μέτρο που αντέχει και η αγορά. ✖✖✖ Και να σας πω κάτι ακόμα: ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ’ΤΑΝ ΟΛΗ ΜΑΣ Η ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΓΕΜΑΤΗ ΚΟΥΠΟΝΙΑ! Είθε και αμήν, γιατί α) θα ήμασταν ακόμη πιο χρήσιμοι και β) θα βάζαμε τα πρώτα θέματα στην τελευταία - και τι έγινε; ✖✖✖ Οι εφημεριδοφάγοι, άλλωστε, έχουν μια παλιά καλή συνήθεια, να ξεκινάνε να διαβάζουν το έντυπο απ' την τελευταία σελίδα, κάτι που κατά σύμπτωση συνέβαινε σε πολλές απ’ τις εφημερίδες που δούλεψα. ✖✖✖ Αλλωστε, το «Πρώτο Θέμα» ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΟΜΠΛΕΞ... δημοσιογραφίας και αποκαλύψεων, αφού ΚΑΘΕ βδομάδα... σχεδόν έχουμε τα πρώτα και καλύτερα θέματα που συζητάει, αντιγράφει και κοπιάρει όλη η πιάτσα.✖✖✖ Λέω «σχεδόν κάθε βδομάδα», γιατί έχουμε και τον ανταγωνισμό, τον οποίο σεβόμαστε και υπολογίζουμε και ουδέποτε υποτιμούμε. Αν τα βάλεις όμως κάτω, τουλάχιστον στις 35-40 βδομάδες, από τις 52 του χρόνου, πιστεύω ότι ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΜΑ, τουλάχιστον με τα κριτήρια του αναγνώστη και τα δικά μας. ✖✖✖ Αυτό που κοιτάξαμε απ’ την πρώτη στιγμή ήταν να μην «κοιμηθούμε» επειδή τα κουπόνια σηκώνουν, όσο να ’ναι, την κυκλοφορία, αλλά να ’μαστε και δημοσιογραφικά μπροστά. ✖✖✖ Κι αυτό το πετυχαίνουμε με τον συνεχή ΜΟΧΘΟ όλων εδώ μέσα, και πρώτα απ’ όλα των ρεπόρτερ που βγάζουν τα θέματα, και των αρχισυντακτών που τα συντονίζουν για να γίνει η δουλειά σωστά και να μην ξεχάσουμε το ηθικό δίδαγμα απέξω απ’ τη σελίδα ✖✖✖ Αλλά αυτό, τέλος πάντων, ας το κρίνει -και το κρίνει- ο αναγνώστης, όπως... και οι bloggers, που τελικά, ότι και να λέμε, είναι συχνά απ’ τους πιο σκληρούς και άμεσους κριτές. Εχουν γίνει το βαρόμετρο, κάτι σαν AGB του Τύπου, με ό,τι καλό ή κακό συνεπάγεται αυτό. ✖✖✖ Αμα ΕΧΕΙΣ ΘΕΜΑ, κι όχι φούμαρα, οι απανταχού bloggers και τα αυτόνομα σάιτ σ’ το βουτάνε, στο ψιλο-κανιβαλίζουν, ενίοτε, όπως λέμε στην πιάτσα, αλλά τελικά το κάνουν ακόμη πιο θεματάρα. ✖✖✖ Ετσι είναι ο χώρος και ο νόμος των ΝΕΩΝ MEDIA και δεν μπορείς να τον αλλάξεις με καταγγελίες και απαγορεύσεις αναδημοσίευσης, όπως κατά καιρούς κάνουν διάφοροι «επαΐοντες» και σπάνε τα μούτρα τους! ✖✖✖ Αμα ο άλλος θέλει να σε «κλέψει» και να σε αναδημοσιεύσει, το καλύτερο που μπορείς να πετύχεις είναι να σε αναφέρει ως πρώτη πηγή! Από εκεί και πέρα, ο θεός του Ιντερνετ, βοηθός... ✖✖✖
Διότι πολλοί καλοθελητές θέλουν, σώνει και καλά, να ξεκινήσουν καινούριοι εκδοτικοί πόλεμοι μεταξύ του ενός και του άλλο MEDIA μαγαζιού, μόνο και μόνο για να... προσφέρουν τις κλασικές υπηρεσίες των «τσάτσων», των «μυστικοσύμβουλων» και όλων των κηφηναριών που βρίσκουν εύφορο έδαφος μόνο όταν «σκοτώνονται» οι από πάνω. ✖✖✖ Εμείς ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΣΕ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ και δεν «τσιμπάμε» με το παραμικρό και το μόνο που λέμε είναι ότι ο καθένας πρέπει να κοιτάει να φτιάξει τη δουλειά του - και όχι να χαλάει τις δουλειές των άλλων, ΕΙΔΙΚΑ σ’ αυτές τις τόσο δύσκολες εποχές. ✖✖✖ Βέβαια, η αγαπημένη συνήθεια όλων των Ελλήνων επιχειρηματιών -και τώρα δεν μιλάω για τους εκδότες- είναι να κοιτάνε πρώτα ΠΩΣ ΘΑ ΖΗΜΙΩΘΕΙ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ, άσχετα με το αν ωφεληθεί ή όχι ο ίδιος. ✖✖✖ Αμα δεν ξεπεράσουμε αυτές τις νοοτροπίες, αν δεν διδαχθούμε απ’ το παρελθόν για τα παθήματά μας, έχοντας και λίγη διάθεση αυτοκριτικής (κι εμείς κάναμε κατά καιρούς ΣΟΒΑΡΑ ΛΑΘΗ και ενέργειες που δεν θα τις ξανακάναμε σήμερα, παρασυρόμενοι από πονηρούς «ενδιάμεσους» αλλά και την ξεροκεφαλιά μας), δεν πρόκειται να πάει κανείς μπροστά. ✖✖✖ ΟΠΟΙΟΣ ΧΑΛΑΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ, ΤΕΛΙΚΑ ΧΑΛΑΕΙ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥ ✖✖✖ Τώρα, ειδικά για τις εφημερίδες, δεν φαντάζομαι να υπάρχει ακόμα κανείς που να «φαντασιώνεται» πως θα μείνει ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ «βασιλιάς και κυρίαρχος», επειδή «έχει λεφτά» και ότι όλοι οι άλλοι θα πάνε άπατοι και θα χρεοκοπήσουν. ✖✖✖ Αλλο το «έχω λεφτά», άλλο το «χρησιμοποιώ τα λεφτά που έχω» για τη δουλειά, αφού εδώ και μεγάλα ονόματα διστάζουν να επενδύσουν και στα πιο επιτυχημένα κανάλια, πόσο μάλλον σε εφημερίδες. ✖✖✖ Κι άλλο, τέλος-τέλος, το... τι θα κάνεις στην τελική... Θα... αγοράσεις ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ με τα λεφτά; Ακόμη και να ’θελες να το κάνεις, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ, γιατί άμα ο άλλος «σε παίρνει», που λέμε, αλλά δεν σε διαβάζει και δεν σε υπολογίζει, στο τέλος ο ισολογισμός, όσα κι αν ΧΩΣΕΙΣ, θα βγει ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΟΣ.✖✖✖ Γι’ αυτό και νομίζω ότι ΟΣΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ έχουν απομείνει πρέπει να αναζητήσουν δρόμους ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ για να υπερασπίσουν το προϊόν και να ΡΙΞΟΥΝ ΤΑ ΚΟΣΤΗ, και όχι να κάθονται να βγάζουν τα μάτια τους μεταξύ τους, νομίζοντας ότι ο μονόφθαλμος θα κυριαρχήσει στους θεότυφλους! ΕΤΣΙ ΛΕΩ ΕΓΩ, τέλος πάντων, αλλά από κει και πέρα εξαρτάται απ’ το πώς πολιτεύονται όλοι - αν με καταλαβαίνετε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.