Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

ΩΣΑΝΝΑ! Η Χίλαρι φεύγει από το state department για να επιστρέψει υποψήφια το 2016. Να χαρούμε ή να κλάψουμε;


 

Αναρτήθηκε από τον/την economikos στο Οκτωβρίου 28, 2012
20121027-112125.jpgΗ Χίλαρι Κλίντον επανέλαβε τη βούλησή της να εγκαταλείψει τη θέση της στο υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ μετά την ανάληψη της εξουσίας από το νέο πρόεδρο στις 20 Ιανουαρίου, ακόμα κι αν επανεκλεγεί ο Μπαράκ Ομπάμα.
«Στόχος μου παραμένει η αποχώρησή μου μετά τις 20 Ιανουαρίου. Αυτό είναι το σχέδιό μου. ‘Ομως ακόμα δεν έχω καταφέρει να συνομιλήσω με τον πρόεδρο γιατί προσπαθεί να κερδίσει τις εκλογές, πράγμα που ευχόμαστε. Τότε θα μιλήσουμε για το διάδοχό μου», η επικεφαλής της αμερικανικής διπλωματίας σε συνέντευξή της στην Washington Post.
Στην Ουάσιγκτον κυκλοφορούν εδώ και μήνες φήμες που θέλουν την Κλίντον, η οποία χθες γιόρτασε τα 65 της χρόνια, να θέτει υποψηφιότητα για την προεδρία των ΗΠΑ στις εκλογές του 2016.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Απλοί τρόποι να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σύστημα του παιδιού

  ΠΑΙΔΙ  |  10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020 | 06:00  |  IMOMMY TEAM Ειδικά αυτήν την περίοδο που η πανδημία του κοροναϊού απειλεί την υγεία ...