Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

RUSSIA IS BACK!


 

Η απάντηση στον διεθνή ανταγωνισμό στον τομέα της αεροναυπηγικής, είναι μία: Να γεμίσει η χώρα με εγχώρια, και σύγχρονα αεροπλάνα, τόνισε ο επικεφαλής της Aviastar SP, Σεργκέι Ντεμέντιεφ, ο οποίος παρουσιάζει δύο από τα νέα αεροσκάφη που κατασκευάζονται.
RUSSIA IS BACK!
Το πιο πρόσφατο μοντέλο αεροσκαφών «Τουπόλεφ», είναι το Tu-204SM. Είναι ένα ακόμα project της «Aviastar» που τρέχει σήμερα. Πηγή: TASS
To υπουργείο Άμυνας της Ρώσικης Ομοσπονδίας και ο ρώσικος αεροναυπηγικός κολοσσός United Aircraft Corporation (UAC), που συνενώνει τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου, υπέγραψαν συμβόλαιο για την προμήθεια 39 μεταφορικών αεροσκαφών «Ιλιούσιν» IL-76MD-90A. Το ποσό της σύμβασης εκτιμάται στα 3,5 δισεκατομμύρια ευρώ. Στη συνεδρίαση, υπό την προεδρία του ρώσου προέδρου Βλαντίμιρ Πούτιν, τη σημαντική για την πορεία της ρώσικης αεροναυπηγικής βιομηχανίας συμφωνία, υπέγραψαν ο ρώσος υπουργός Άμυνας και ο πρόεδρος της UAC, Μιχαήλ Πογκοσιάν.

ΕΡ: Τι ξεχωρίζει το IL-76MD-90A από το παγκοσμίως  γνωστό για την αξιοπιστία του, αεροσκάφος IL-76;

ΑΠ: Το IL-76MD-90  είναι μια σοφά εκσυγχρονισμένη έκδοση του IL-76. Σχεδιάστηκε στο  διάσημο σχεδιαστικό γραφείο αεροσκαφών «Aviation Complex Ilyushin». Είναι εφοδιασμένο με τα πιο χαϊ-τεκ συστήματα πτήσης και πλοήγησης, αυτόματο σύστημα ελέγχου και σύστημα επικοινωνίας. Το «γυάλινο» πιλοτήριο πληροί όλες τις σύγχρονες απαιτήσεις και προδιαγραφές αεροσκαφών και αυξάνει σημαντικά τις δυνατότητες ασφάλειας των πτήσεων, της αεροναυτιλίας και της προσγείωσης με ακρίβεια. Η αντικατάσταση των κινητήρων D-30KP2 από την κατά πολύ πιο σύγχρονη έκδοση PS-90A-76, οι δομικές τροποποιήσεις στις πτέρυγες και το ενισχυμένο σασί, διευρύνουν σημαντικά τις επιχειρησιακές δυνατότητες του αεροσκάφους.

Το IL-76MD-90 είναι το πρώτο νέο μεταγωγικό  αεροσκάφος που σχεδίασε η ρώσικη αεροπορική βιομηχανία τα τελευταία 20 χρόνια. Οι τεχνικές λύσεις που δόθηκαν, αναβάθμισαν το κλασσικό «Ιλιούσιν» κατά 80%. Επιπλέον, είναι η πρώτη φορά που ένα τόσο μεγάλο αεροπλάνο κατασκευάστηκε εξ’ ολοκλήρου με ψηφιακή διαμόρφωση, χωρίς να σχεδιαστεί τίποτα σε χαρτί. Από την αρχική φάση, οι σχεδιαστές χρησιμοποίησαν μαθηματικά μοντέλα σε Η/Υ.

ΕΡ: Σε ποιά κατάσταση βρίσκεται σήμερα το πρόγραμμα παραγωγής του αεροσκάφους;

ΑΠ:  Στην παρούσα, στις εγκαταστάσεις της «Aviastar» βρίσκονται σε διάφορα στάδια της παραγωγής τρία αεροσκάφη IL-76MD-90A. Επιπλέον, μαζί με το αεροπλάνο – δοκιμαστικό πτητικό μοντέλο, το εργοστάσιο έχει ήδη παραδώσει για δοκιμές στο κεντρικό αεροδυναμικό ινστιτούτο στην πόλη Ζουκόφσκι, στα περίχωρα της Μόσχας, και το αναπληρωματικό αεροσκάφος. Το project είναι πράγματι πολύ φιλόδοξο. Ανοίγει μεγάλες προοπτικές  για το εργοστάσιο, και, κατά συνέπεια, για την ανάπτυξη ολόκληρου του κλάδου της αεροναυπηγικής βιομηχανίας. Αλλά αυτό δεν είναι το μόνο μεγάλο πρόγραμμα μας.

ΕΡ: Έχουν περάσει 22 χρόνια από την πρώτη πτήση από το αεροδρόμιο του εργοστασίου του υπερσύχρονου για την εποχή του, Tu-204. Πόσα αεροσκάφη της ίδιας σειράς, παράχθηκαν;

ΑΠ: Σαράντα οκτώ, κάθε είδους μοντέλα, επιβατικά και μεταγωγικά. Τα αεροσκάφη «Τουπόλεφ», βρίσκονται σε υπηρεσία στις αεροπορικές εταιρείες: Vladivostok Avia, Red Wings, Cairo Aviation, Air China Cargo, Сubana.

Και νέο Τουπόλεφ

ΕΡ:  Το πιο πρόσφατο μοντέλο αεροσκαφών «Τουπόλεφ», είναι το Tu-204SM. Είναι ένα ακόμα project της «Aviastar» που τρέχει σήμερα. Ποιές είναι οι τεχνικές πτυχές του επιβατικού αεροσκάφους;

ΑΠ: Ό,τι «κουβαλάει» πάνω το αεροσκάφος αυτό, είναι πρακτικά ολοκαίνουργιο. Σε όλα τα επίπεδα. Ειδικότερα, ο εξοπλισμός του Tu-204SM είναι διαφορετικός από το βασικό μοντέλο του Tu-204, κατά περίπου το 80%. Το αεροπλάνο είναι εξοπλισμένο με μια νέα σειρά οργάνων πλοήγησης και ραδιοεπικοινωνίας που επιτρέπουν τη λειτουργία του αεροσκάφους, με διμελές πλήρωμα, και όχι από τριμελές όπως ήταν παλιά.

ΕΡ: Πως τα πάτε με τον ανταγωνισμό της αμερικανικής «Boeing» και της ευρωπαϊκής «Airbus»;

ΑΠ:  Αυτός ο τύπος του αεροσκάφους μας της σειράς Tu-204, έπεσε αμέσως στα βαθειά, σε ένα άγρια ​​ανταγωνιστικό περιβάλλον με τα «Boeing» και τα «Airbus» να έχουν το πάνω χέρι στην συγκεκριμένη κλάση. Με συγκεκριμένη κρατική στήριξη, το έργο θα υλοποιηθεί. Το θέμα αυτό συζητήθηκε και στη διάρκεια παρουσίασης του προγράμματος IL-76MD-90A, όταν ήρθε στην πόλη μας, ο πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Απλοί τρόποι να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σύστημα του παιδιού

  ΠΑΙΔΙ  |  10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020 | 06:00  |  IMOMMY TEAM Ειδικά αυτήν την περίοδο που η πανδημία του κοροναϊού απειλεί την υγεία ...