Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

Χιλιάδες αθώα γαϊδούρια κυκλοφορούν ελεύθερα και ασχημονούν

 

Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης
Του εσουρού αποφανθέντος ότι ο δημοσιογράφος είναι ο μόνος αρμόδιος να ορίσει τί είναι είδηση, ώστε να την προβάλει, εγώ δεν συμμορφούμαι. Έτσι, προσπάθησα χθες να ορίσω τί είναι κατά τη δική μου γνώμη είδηση. Άκουσα κατ’ επανάληψη τους γελοίους διαλόγους μεταξύ....
Μπουμπούκου και Βαξεβάνη στη Βουλή σε σημείο κορεσμού. Άκουσα και τη χιλιοστή κωλοτούμπα του Αντώνη, στενού φίλου του πασίγνωστου Φαήλου, και στο τέλος κάπου έπιασε το μάτι μου και το αυτί μου την πληροφορία ότι κάτι τύποι, εμπορομανάβηδες προφανώς,  εφοδίασαν σχολεία της Κρήτης  με σάπια φρούτα.
Είδα και εικόνες ενός εξ αυτών με παλτουδιά μέγκλα την ώρα που επιβιβαζόταν στη μερσεντέ του απαντώντας θρασύτατα στους διαμαρτυρόμενους γονείς και δασκάλους.
Μιλάμε για την τέλεια αναλγησία. Για αφασία. Αυτή είναι η είδηση της ημέρας. Αυτή είναι η χώρα μου δυστυχώς.  Εν μέσω Μνημονίου οι γνωστοί μεγαλέμποροι με τα πακέτα στο εξωτερικό, προφανώς, έστειλαν στα παιδάκια μας σάπια φρούτα. Η είδηση αυτή, όμως, δεν ευαισθητοποίησε τους megaloσχημους. Δεν είναι βλέπετε Σκουριές. Είναι Σάπιες και σαπιοκοιλιές.
Αυτή θα έπρεπε να είναι η πρώτη είδηση σε κάθε κανάλι. Και να δείχνουν φάτσα κάρτα τον τύπο με τη μερσεντέ. Ο εισαγγελέας γιατί δεν επενέβη; Περί απάτης πρόκειται, και μάλιστα καραμπινάτης, αυτεπαγγέλτως διωκομένης εις βάρος κοινοτικών κονδυλίων [το τίμημα κατεβλήθη από κονδύλια της ΕΕ]. Γιατί όχι κυρ-εισαγγελέα μου;
Σωτήριος Καλαμίτσης
Φίλος του γιατρού Γωγούση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Απλοί τρόποι να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σύστημα του παιδιού

  ΠΑΙΔΙ  |  10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020 | 06:00  |  IMOMMY TEAM Ειδικά αυτήν την περίοδο που η πανδημία του κοροναϊού απειλεί την υγεία ...