
Διάφορες οργανώσεις αντιεξουσιαστών έχουν καταλάβει χώρους του Πολυτεχνείου και τους έχουν παραχωρήσει για τη στέγαση των μεταναστών.
Ήδη το κτίριο Γκίνη του Πολυτεχνείου βρίσκεται από χθες το βράδυ υπό κατάληψη, καθώς άγνωστοι εισέβαλαν στο χώρο, και έστησαν ένα πρόχειρο «κέντρο φιλοξενίας». Στο χώρο μένουν αυτή στιγμή περίπου 70 μετανάστες.
Για άλλη μία φορά παρατηρούμε πως το ελληνικό πανεπιστήμιο καταρρέει, καθώς είναι έρμαιο όλων των κομματικών και αντιεξουσιαστικών οργανώσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.