Κυριακή 26 Μαρτίου 2017

ΧΑΜΑ Ελληνορθόδοξη MHARDEH/ Mαρτυρία χριστιανής δασκάλας: »όλα τα γυναικόπαιδα πήγαν στην Κοιλάδα των Χριστιανών.Τα δυτικά μίντια παίρνουν το μέρος των εγκληματιών. »

 par stilprof

MHARDEH.... « Eδώ και 2 ημέρες οι τρομοκράτες επιτέθηκαν στην πόλη μας ».
« Περικύκλωσαν την Mhradeh… ! Ήμουν στο σπίτι.Άκουσα τους πυροβολισμούς και εκρήξεις.Άμεσα η μητέρα μου μας είπε να φύγουμε.Πήρα το σάκο μου,το τηλέφωνό μου και έφυγα ! όλοι οι άνδρες της Mhradeh έστειλαν τις γυναίκες τους και τα παιδιά τους στην Κοιλάδα των χριστιανών. Αυτοί παρέμειναν....Οι γονείς μου επίσης.Αυτοί είναι πεπεισμένοι ότι αυτό που μας βρήκε θα συμβεί και αλλού! Επομένως δεν εξυπηρετεί σε τίποτα να φύγουν.
Εδώ και 2 ημέρες είμαστε σε μια γειτονική πόλη στη Mishtaya, με τις αδερφές μου και τα παιδιά μου. Οι διαχειριστές του ξενοδοχείου μας δέχθηκαν και μας υποστηρίζουν ! Αλλά αύριο θα επιστρέψω στο σπίτι μου! Εγώ ποτέ στο παρελθόν δεν εγκατέλειψα το σπίτι μου και δεν θέλω να το εγκαταλείψω.
Ξέρετε τα μίντια σας όταν μιλούν για εμάς και τους μουσουλμάνους είναι σαν να παίρνουν την πλευρά των εγκληματιών. Ξέρω για τα μίντια σας εγώ είμαι μια λεπτομέρεια αλλά σας παρακαλώ πείτε τους αυτό που συμβαίνει εδώ. » Η 24 χρονη Judi, 24 είναι μια χριστιανή και δασκάλα στο σχολείο της  Mardeh στη Συρία.
Η κοπέλα κατέφυγε στη  Mishtaya και αρνήθηκε να διοχετεύσει φωτογραφία της από το φόβο των αντιποίνων.24.3.17
dimpenews.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Απλοί τρόποι να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σύστημα του παιδιού

  ΠΑΙΔΙ  |  10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020 | 06:00  |  IMOMMY TEAM Ειδικά αυτήν την περίοδο που η πανδημία του κοροναϊού απειλεί την υγεία ...