Τρίτη 3 Μαρτίου 2015

Δραχμές για την ημέρα κι ευρώ για τη νύχτα...

 ..



 Είστε μωρέ έτοιμοι για δάκρυα, αίμα κι ιδρώτα?
Αν είστε,με γεια σας με χαρά σας, να γυρίσετε στη δραχμή... Αν όμως είστε τέτοιοι μπούρδες όπως σας κόβω εγώ,τότε μείνετε εδώ που βρίσκεστε, για να σας δουλεύει ο καθε βαρουφάκης και να σας ελεεί ο κάθε σόιμπλε.
Εντάξει? "




Όσοι είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ, είμαστε προετοιμασμένοι για όλα... αρκεί να ξανάλθει η ΔΡΑΧΜΗ!
ΓΙΑΤΙ Μ' ΑΥΤΗ ΜΟΝΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ!

Πόπη Σουφλή 




 Γράφει ο Λευτέρης Πανούσης

1. Λίντα, η λουλουδού 
Λοιπόν, την καλύτερη οικονομικοκοινωνική ανάλυση για το φλέγον δίλημμα: "ευρώ ή δραχμή", την άκουσα από τη Λίντα, Ουκρανή λουλουδού σε μπουζουκοκωλάδικο.
 
"...Δεν ξέρω, λέει η Λίντα, με τι θα πληρώνεστε εσείς οι Έλληνες. Εγώ πάντως εντός και εκτός μαγαζιού, θα πληρώνομαι σε ευρόπουλα. Σιγά μην με πιάσουν εμένα κορόιδο και μου "ανοίγουν" τα πανεράκια μου με δραχμές. Καλέ, δεν σφάξανε...
 No euro, no honey.

Κι άκου να σου πω αγόρι μου...
Οι δραχμές θα είναι για τα κορόιδα, που περιμένουν από έναν μισθουλάκο. Αλλά τα πραγματικά λεφτά στην Ελλάδα, τα κονομάνε ο κοσμάκης εκτός μισθού. Πως έβγαλα εγώ νομίζεις άδεια εργασίας και πράσινη κάρτα και υπηκοότητα; και τώρα αναμένω την ιθαγένεια?
Εφτά χιλιάρικα ευρά μου στοίχισε η υπηκοότητα. Δέκα έχω δώσει ίσαμε τώρα για την ιθαγένεια.
Έχω λαδώσει από τμηματάρχη Β', μέχρι Γενικό Γραμματέα ΑΑΑ, στα υπουργεία σας.
Ποιος μισθός? Τον μισθό, οι ξύπνιοι δημόσιοι υπάλληλοι στην Ελλάδα τον έχουν για βιτρίνα.
Μαύρα αγόρι μου...


Τα αληθινά λεφτά που μπαίνουν στη τσέπη του σωστού Έλληνα, είναι μαύρα. Γι αυτό τα τρώει όταν αρχίσει να πέφτει το μαύρο σκοτάδι.


Για έλα στο μαγαζί που δουλεύω τις νύχτες, να μου βρεις που κρύβεται η κρίση?
 Καλέ ποια κρίση? Αυτοί μου αγοράζουν δέκα πανεράκια γαρίφαλο προς 50 ευρά το ένα, μόνο για να τα ρίξουν στα σκυλιά που γαβγίζουν στην πίστα. Καταλαβαίνεις τώρα τι χιλιάρικο θα πέφτει ας πούμε στην Πάολα.

Εμένα προσωπικά μου ακουμπάνε το κατοστάρικο, για να μου χώσουν γαρδένιες στα βυζάκια.
Και για να φύγω μαζί του;ς τα ξημερώματα για ξενοδοχείο, η ταρίφα είναι πεντακοσάρικο [κι είμαι από τις φτηνές]


Τι φαντάζεσαι τώρα ότι είναι όλοι αυτοί οι λουλουδομπήχτες? Εφοπλιστες?
Μωρέ άμα περιμέναμε από τους εφοπλιστές να δουλέψουν τα μαγαζιά, θα είχε μείνει μόνο ο Ρέμος.
Όχι κύριε...


Η μεσαία τάξη είναι, που λένε...


Λαμόγια του δημοσίου, συνδικαλιστές και κρατικοδίαιτοι σαλταδόροι. Και μεγαλογιατροί, μεγαλοδικηγόροι, μεγαλοπουτάνες και μεγαλοδημοσιογράφοι
Αυτοί που το πρωί θα πληρώνονται με δραχμούλες και τη νύχτα θα τα παίρνουνε σε ευρόπουλα.
Δραχμές?
Ποιες δραχμές?
Τις δραχμές θα τις μοστράρετε στα κορόιδα. Στα πονηρά θα τσακίζετε τα ευρόπουλα...


Μαύρα.. Από την Ελβετία κατευθείαν...


Γι αυτό σου λέω,μωρό μου...
 Δραχμή για την ημέρα κι ευρώ για τη νύχτα. Αλλιώς, μπάι - μπάι... Υπάρχουν κι αλλού αγγουριές που βγάνουν αγγουράκια..." 







2. Μάσια και Βάσια

Εξίσου ενδελεχής ήταν και οι αναλύσεις της Μάσιας και της Βάσιας, ρωσίδες πουτάνες κι οι δυο τους, σε στούντιο του Βοτανικού...

"...Τι μας λες τώρα  ρε Λευτεράκη, λέει η Μάσια, για δραχμούλες και για άλλα τέτοια δαιμονικά? Εμείς εδώ αγόρι μου και άλλα 3.000.000 λιμασμένοι σαν εμάς, ήρθαμε δω για τα ευρά σας. Φύγατε από το ευρώ εσείς? Φύγαμε γι άλλα κι εμείς... 
Θα δεις τις συριζαίες να παρακαλάνε τον πακιστανό να τους σκαλίσει το περιβόλι κι ο πακιστανός θα τους τη λέει κανονικά.. 
Έσει ευρώ, κυρία?  
Κι άμα του πούνε, που να τα βρω τα ευρω ρε Αλή...  να σου δώσω τρεις ιθαγένειες βρε αγόρι μου, να χεις να πορεύεσαι, θα τρώνε τη χυλόπιτα της ζωής τους. Ευρώ ή Νο...
Ρε έτσι και γίνει καμιά στραβή και σας πετάξουνε έξω από την ευρωζώνη, ούτε πίπα από γριά τραβέστω στην Ομόνοια δεν θα έχετε...
Σιγά μην ανοίξουμε εμείς τα πόδια μας, με πληθωριστικό νόμισμα.
Ευρώ ή με τις γυναίκες σας. Τελεία και παύλα..."

Η Βάσια όμως δεν ανησυχεί διόλου για πιθανή έξοδο της Ελλάδος από την Ευρωζώνη...

"...Άκου δω αγαπούλα... Τι ευρώ μου λες τώρα και τι δραχμή? Γράψτο αυτό που σου λέω και να με θυμάσαι...  

Με το που θα γυρίσετε στη δραχμούλα σας, τότε θα ξετρυπώσει το ευρώ και θα κυκλοφορεί στις πιάτσες, σαν τα προφυλακτικά τριών γεύσεων... 

Μην κοιτάς τώρα, που ο πάσα ένας τα κρύβει στην από μέσα, επειδή φοβάται... Ξέρεις πόσα ευρόπουλα έχουνε βγάνει στην Ελβετία? Εδώ ρε ο πρώην πρωθυπουργός σας και ο πρώην αντιπρωθυπουργός σας, ακούγεται ότι έχουνε καβαντζάρει τα εκατομμύρια...  Συλλογίσου τι έχει βγει έξω και αναμένει το μπαμ... Ε λοιπόν,με το που θα σκάσει η μπόμπα, θα αρχίσει το ευρόπουλο να σκάει πάλι μύτη και στην Ελλάδα. Διότι ο κάθε ένας που τα ακούμπησε στους Ελβετούς, στους Κινέζους, στους Λιχτενσταϊνέζους και δεν συμμαζεύεται, τότε θα τα ξαναμπάσει μέσα. Γιατί τότε θα πιάνουνε τόπο... Με ένα ευρώ θα αγοράζεις εκατό πιτόγυρα με διπλή.. Με εκατό ευρώ ευρώ θα αγοράζεις το σουβλατζίδικο 
Αμή?

Θα βλέπεις την Πέγκυ Ζήνα να κατεβαίνει από την πίστα και να σου τραγουδάει στ' αυτί με δεκάευρο στο σουτιέν. Με ένα εικοσάευρο θα αγοράζεις σπίτι, μαζί με τη σπιτονοικοκυρά και δεν συμμαζεεύεται. Ότι ευρώ υπάρχει έξω, θα ξαναμπεί λοιπόν μέσα. Όλα τα λαμόγια της ΔΕΗ, των δήμων, της πολεοδομίας, των υπουργείων, που έχουν σιγουρέψει τις λαδωτές στη Σιγκαπουρη, θα φέρνουνε μέσα τα ευρόπουλα, για να κάμουν μπίζνες. Θα βλέπεις υπαλλήλους του ΣΔΟΕ,να πουλα.νε μπιτονάκια βενζίνης μαύρα, στους δρόμους. Σινδικαλιστε;ς της ΕΡΤ θα ανοίγουν αποθήκες για να βάνουν μέσα τσάντες, παπούτσια και στριγνκ. Διαχειριστές ΜΚΟ θα εισάγουν τάμπλετς για να τα πουλάνε στην πιτσιρικαρία με κέρδος δυο χιλιάδες φορές απάνω...

Και όλα αυτά τα λεφτά που θα πέσουν ξαφνικά στην  Ελλάδα, τη νύχτα θα τα μαζεύουμε εμείς και οι λουλουδούδες στα μπουζούκια.

Δραχμές είπες? Μακάρι να δώσει ο Θεός και να πάτε στη δραχμούλα σας. Για να δούμε κι εμείς κανα ευρόπουλο στα σκέλια μας, πουι έχουμε καταντήσει να παίρνουμε στις τρεις  πίπες, τη μία δωρεάν..."      
        







3. Ποια δραχμή και ποιο ευρώ? Αλλού είναι το πρόβλημα 
Κι έρχομαι τώρα εγώ και συλλογιέμαι... Τύφλα να χουν οι καθηγητάδες.
 Ποια δραχμή και ποια ευρώ? 
Τα κορίτσια έχουν δίκιο. Κάτι σκυλιά σαν το εικονιζόμενο της φωτογραφίας, κάνουν αμάν να περάσει η χώρα στη δραχμή, Γιατί τότε θα πέσουνε στα μπούτια τους τα ευρόπουλα σαν το χαλάζι...
 
Το πρόβλημα μας ως χώρα να πούμε, δεν είναι ούτε το αν θα έχουμε ευρόπουλα, ούτε το αν θα έχουμε δραχμή.  Το πρόβλημα μας είναι το τι σόι οικονομία και το τι σόι κοινωνία διαθέτουμε  και φυσικά το τι κράτος μας βρίσκεται για να διαχειριστεί το ευρόπουλο ή το γρόσι ή τις λίρες. Και σας τα λέω εγώ που πιστεύω πως μόνον αν έχωμε την εθνική μας ανεξαρτησία και το δικό μας νόμισμα, υπάρχει κάποια ελπίδα να βγούμε από το βαζάκι με την εκμετάλλευση. Αλλά όχι έτσι! 
Όχι με γραμματείς και συριζαίους στην εξουσία. Όχι με έναν πληθυσμό που στην πλειοψηφία του αποτελείται από συνταξιούχους και δημοσίους υπαλλήλους. Όχι με μια νεολαία που την αράζει στην καφετέρια και το καίει στον υπολογιστή. Όχι με εκατομμύρια λαθρέποικους που ξεφτιλίζουν το μεροκάματο του Έλληνα κι επιπλέον τους έχουμε στα ώπα-ώπα.
Με τέτοια χάλια αδέρφια μου, είτε με δραχμή είτε με ευρώ στον ίδιο παρονομαστή θα βρισκόμαστε.
 
"Άκου δω Λευτεράκη, μου λέει πάλι η Μάσια... Εμείς εδώ στο μπουρδέλο λέμε: τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους. Να έχεις το δικό σου νόμισμα και να κάμεις κουμάντο στο σπίτι σου είναι ότι καλύτερο για μια χώρα [και για ένα σοβαρό μπουρδέλο επίσης]. Διότι αν την αφήναμε τη δουλειά στους νταβατζήδες, ζήτω που καήκαμε.
Εσείς όμως αγόρι μου δεν είστε σοβαροί.


Δραχμή σημαίνει να είσαι αποφασισμένος και να πεινάσεις ακόμα, μέχρι να σου γυρίσει και να δεις άσπρη μέρα... Και προπαντός να είσαι αποφασισμένος ότι θα δουλέψεις. Δεν γίνεται κύριε να τα εισάγεις όλα από την Κίνα και να θες να είσαι κι αφέντης στον τόπο σου. Θες εθνική ανεξαρτησία? Μαγκιά σου και τιμή σου. Βγες λοιπόν στο χωράφι, στο μυστρί, στη βιοτεχνία, στο μηχανουργείο, στο κατάστημα... Όχι να περιμένεις να σου δουλέψει ο κοκγολέζοις κι εσύ να εισπράτεις τα επιδόματα....


Είστε μωρέ έτοιμοι για δάκρυα, αίμα κι ιδρώτα?
Αν είστε,με γεια σας με χαρά σας, να γυρίσετε στη δραχμή... Αν όμως είστε τέτοιοι μπούρδες όπως σας κόβω εγώ,τότε μείνετε εδώ που βρίσκεστε, για να σας δουλεύει ο καθε βαρουφάκης και να σας ελεεί ο κάθε σόιμπλε.
Εντάξει? "


Εντάξει, ρε Μάσια... Ν'αγιάσει το στόμα σου... Κι άμα είχανε λίγη τσίπα οι καθηγητάδες, έτσι έπρεπε να βγουν και να τα πούνε στο πόπολο.
Αλλά που?
Βλέπεις άλλες είναι οι πουτάνες κι άλλοι κάνουν τις πουτανιές. Και σε μαζική κλίμακα μάλιστα...


Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Απλοί τρόποι να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σύστημα του παιδιού

  ΠΑΙΔΙ  |  10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020 | 06:00  |  IMOMMY TEAM Ειδικά αυτήν την περίοδο που η πανδημία του κοροναϊού απειλεί την υγεία ...