Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2017

Ρε πούστη μου, μήπως είμαι αντικομμουνίστρια;

 

Γυναίκες στις ΗΠΑ και χθες στην Αθήνα, που διαδηλώνουν εναντίον του "σεξισμού"...

Σύντροφος της επαναστατικής αριστεράς, που κι αυτός διαδηλώνει εναντίον του σεξισμού στην Αθήνα, μαζί με τις κυρίες, μπροστά από τις σημαίες της ΑΝΤΑΡΣΥΑ

Διαπιστώνω πως ενώ νόμιζα ότι είμαι προοδευτική, είμαι μάλλον οπισθοδρομική και γεμάτη προκαταλήψεις.
Δεν είμαι σε θέση να κατανοήσω πως η νέα αριστερά έχει προχωρήσει τόσο μπροστά κι εγώ έμεινα τόσο πίσω...
Δεν μπορώ με τίποτα να ενταχθώ στο Μαχητικό αντισεξισμό... της νέας εποχής, να κατανοήσω την αναγκαιότητα της παγκοσμιοποίησης, που προπαγανδίζει κι ο Νέγκρι από την Αυγούλα...
Ρε πούστη μου, μήπως είμαι αντικομμουνίστρια;
Αναγνώστρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Απλοί τρόποι να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σύστημα του παιδιού

  ΠΑΙΔΙ  |  10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020 | 06:00  |  IMOMMY TEAM Ειδικά αυτήν την περίοδο που η πανδημία του κοροναϊού απειλεί την υγεία ...